Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Faldt lige over dette.. har længe gerne ville have G.dk.. og så tjekkede jeg lige på www.danskewww.com de siger ja.. men vidste godt det var optaget over en 2 årig periode da jeg har tjekket før på www.dandomain.dk og det viser sig også at det stadig er oprettet.. hvordan fanden kan danskewww sælge et domæne der er optaget?
------EDIT------
Hmm det er vist Danskewww.com der er fucked.. har lige tjekket mit eget domæne hos dem.. (det er dem der hoster for mig) det står også som ledigt..
totalt griner jeg tror jeg køber google.com hos dem... så skal min side nok få hints.... tror sku man kan købe alt hos dem... tror de er nogen røvere! kan være hvis jeg køber google at de så bare hacker siden når jeg skal have uploadet min siden..... hmm tror bare jeg ville lade være med at købe noget hos dem
men hvis nogen lyster så er www.google.com altså ledigt!
Hoopstar skrev:ja.. det kan man.. og jeg kan så fortælle dig at de er ligeså tit online som min afdøde oldemor!!!
Har også prøvet og tilføje dem, da jeg lige vil spørge omkring det med bla. Google domænerne. Alle Google domæner er ledige. Tror dog ikke de svarer på min mail, jeg sendte....
Dk-Hostmaster sender i øjeblikket breve ud til 60.000 anonymiserede
registranter af danske domæner fordi Danmark ved årskiftet fik nye
regler for anonymisering af registranter.
Hoopstar skrev:Det er så plat de gør det det.. det kan jo være ligemeget.
Går udfra du mener det som DK-Hostmaster gør? Men ja, jeg overvejer også at blive anonym i CPR-registret. Nu må vi se. Trækker den lige lidt og ser om de ikke kommer på andre tanker når folk begynder at modtage brevene.
http://dk./ må i øvrigt være det korteste domæne jeg kender ;)
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Hoopstar skrev:Det er så plat de gør det det.. det kan jo være ligemeget.
Går udfra du mener det som DK-Hostmaster gør? Men ja, jeg overvejer også at blive anonym i CPR-registret. Nu må vi se. Trækker den lige lidt og ser om de ikke kommer på andre tanker når folk begynder at modtage brevene.
http://dk./ må i øvrigt være det korteste domæne jeg kender
ja det var det..
Ja samme her.. ingen grund til at folk kan kode en sammen med ens domæne.. bryder mig ikke specielt meget om at man bare kan få alle oplysninger næsten..
Ja det er da total latterligt. Ikke fordi jeg har noget at skjule. men hvorfor skal alle kunne få min adresse bare fordi de kender mit domæne. total klamt. Hvis man får adressebeskyttelse hos kommune, så blir det besværligt når man skal købe ny tlf osv, ihvertfald hos TDC, der kærver de en bopælsattest..