Videoer fra Sensation
Redaktør: Moderators
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
Videoer fra Sensation
Jeg var jo en tur i holland med vores kære Mail og der optog jeg lidt videoer med mit digital cam hvis der er nogend er er interreseret i dem så har jeg smidt dem op på mit site
Sensation Videoer
Det var en super fed tur og skal helt sikkert os derned igen til næste år!!
Sensation Videoer
Det var en super fed tur og skal helt sikkert os derned igen til næste år!!

-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Yeah tak for en god tur folkens.
Jeg er helt vild med årets sensation. klart den bedste fest jeg har været til i holland i mange år. Lækkert at sensation kan blive ved med at udvikle sig så meget. Masser af show og underholdning uden at det bliver alt for meget gøgleri som f.eks til Tiesto In Concert 2
Jeg er helt vild med årets sensation. klart den bedste fest jeg har været til i holland i mange år. Lækkert at sensation kan blive ved med at udvikle sig så meget. Masser af show og underholdning uden at det bliver alt for meget gøgleri som f.eks til Tiesto In Concert 2
-
Fairground
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
Hehe han havde nok smurt sig ind i vaseline hehe...
Hørte kun de sidste 2-3 numre af tiesto´s set. gik forvirret rundt backstage og kunne ikke finde min kontakt person.
Jeg synes på ingen måde angello kørte nede. han hamrede afsted for fuld tempo i sidste halv del af hans set.
Derimod var ferry super nederen. Han skal snart tage sig sammen og finde på noget nyt
Hørte kun de sidste 2-3 numre af tiesto´s set. gik forvirret rundt backstage og kunne ikke finde min kontakt person.
Jeg synes på ingen måde angello kørte nede. han hamrede afsted for fuld tempo i sidste halv del af hans set.
Derimod var ferry super nederen. Han skal snart tage sig sammen og finde på noget nyt
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Nede og score på fritidshjemmet?FrZ skrev:Hvor var jeg :/
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino