Mangler du en kæreste - så er her et par tips....hihihihi

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Zivago

Mangler du en kæreste - så er her et par tips....hihihihi

Indlæg af Zivago »

15 bibelske måder at finde en kone på

1. Find en tiltrækkende krigsfange, tag hende med hjem, barber hendes hoved, klip hendes negle og giv hende nyt tøj. Så er hun din (5. Mos 21,11-13).

2. Find en prostitueret og gift dig med hende (Hoseas 1,1-3).

3. Find en mand med syv døtre og imponér ham med at give hans kvæg vand - Moses (2. Mos 1,16-21).

4. Køb et stykke jord og få en kvinde med som en del af handelen - Boas (Ruth 4,5-10).

5. Tag til fest og læg dig på lur. Når kvinderne begynder at danse, så grib fat i en af dem og slæb hende med hjem for at gøre hende til din kone - Benjamitterne (Dommerbogen 21,19-25).

6. Få Gud til at skabe en kone til dig, mens du sover. Bemærk: denne fremgangsmåde er ikke helt omkostningsfri - Adam (1. Mos. 2,19-24).

7. Indgå en aftale om at arbejde syv år til gengæld for ægteskabet med en kvinde. Bliv narret ind i ægteskabet med den forkerte kvinde. Arbejd derefter syv år mere for den kvinde, du først ønskede at blive gift med. 14 års arbejde for en hustru! - Jakob (1 Mos 29,15-30).

8. Skær forhuden af 200 af din svigerfars fjender og få hans datter til hustru - David (1. Sam 18,27).

9. Selvom der ikke er nogen derude, så gå bare lidt omkring og du vil helt sikkert finde en - Kain (1. Mos 4,16-17).

10. Bliv hersker over en stor nation og afhold en skønhedskonkurrence - Ahasverus (Ester 2,3-4).

11. Når du ser en, du kan li´, så gå hjem og sig til dine forældre: "Jeg har set en kvinde ... Lad mig få hende til kone!" Hvis dine forældre stiller spørgsmålstegn ved din beslutning, sig så bare: "Lad mig få hende til kone, for hende synes jeg om" - Samson (Dommerbogen 14,1-3).

12. Slå en mand ihjel og tag hans hustru (vær dog parat til at miste fire sønner) - David (2. Sam 11).

13. Vent på, at din bror dør. Tag hans enke. (Det er ikke blot en god ide - sådan er loven faktisk) - Onan og Boas (3. Mos, 5. Mos og Ruth).

14. Lad være med at være kræsen. Erstat kvalitet med kvantitet - Salomon (1. Kong 11,1-3).

15. En hustru? NEJ! - Paulus. (1. Kor 7,32-35).
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Jeg vidste vi gik i kirke med et større formål.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
hirayz
Geografisk sted: papkasse

Indlæg af hirayz »

14. Lad være med at være kræsen. Erstat kvalitet med kvantitet - Salomon (1. Kong 11,1-3).

mere af det billige er bedre end lidt af det dyre hahahahaha
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Jeg ved ikke helt hvem der har undersøgt alt det der, men det er helt klart én der mangler et liv og måske en beskæftigelse? Men sjovt er det i hvert fald.. En grund til at blive kristen..

Og straks popper dette spørgsmål op i min hjerne; Mon kirken så oprindeligt blev brugt til swinger partys?
Kymze

Indlæg af Kymze »

kan vist kun lige sige LOL til det :D:D
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
Zukot
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Zukot »

Jep nr. 14 er vel noget af det mest fornuftige skrevet i den bog :)
Besvar