Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Nu er sommeren endelig kommet, og tiden nærmer sig de dersens "Sommerfester" Skal vi ikke snart holde noget sommerparty alle os fra CA?? Jeg har sommerferie helt til august måned, så vi skal da næsten finde ud af noget os som har tid, og lyst!! Hvem melder sig til noget. Jeg er frisk!!
DjMail skrev:Hvad med du fandt ud af at stable en fest på benene selv ?
Haha! Ja, det har vi snakket om længe nco, og jeg, om de snart skulle komme til Nykøbing Sjælland, men det er sq nok for ungt kød der er der for jer... Men vi kan vel nok finde udaf noget.
amh skrev:Haha! Ja, det har vi snakket om længe nco, og jeg, om de snart skulle komme til Nykøbing Sjælland, men det er sq nok for ungt kød der er der for jer... Men vi kan vel nok finde udaf noget.
Fra alderen 16 og op efter. Dvs. halvdelen af dem som render rundt der oppe er 15 år. Lidt skræmmende.. Men ellers så lad os vente til efter den 6 aug. Så tager vi til Slagelse!
Fuck nu om det er langt væk mht. transport og så videre. Det har aldrig været distancen, der har afholdt mig fra at troppe op. Og hvis der er mere brok med at det er for fjernt, så kan I risikere jeg holder et igen, denne gang blot mere officielt + at jeg selv ved at jeg skal holde fest for sjællændere mere end fem timer forinden Så ingen brok, ellers må du til Aalborg Hoopstar
Lige inden jeg lover for meget, så skal det siges at det kun ville kunne lade sig gøre hvis jeg kan leje fælleshuset. Der er iøvrigt også grill og alt muligt... Jeg kan ikke holde det i min lejlighed af to grunde. 1) Min nabo er en hystade når det kommer andet musik en Mozart med en volumen på over almindelig tale - bare spørg Mail\\... 2) Størrelsen, hvilket er knap så vigtigt da vi kunne presse 17 mennesker ind sidst og vi morede os jo alligevel
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
QrazyLeg skrev:Og hvis der er mere brok med at det er for fjernt, så kan I risikere jeg holder et igen, denne gang blot mere officielt + at jeg selv ved at jeg skal holde fest for sjællændere mere end fem timer forinden Så ingen brok, ellers må du til Aalborg Hoopstar
Ja det var sq klasse.. Og vi var satme effektive til at få ryddet op Tror aldrig jeg har ryddet så godt op så hurtigt
Jeg er som sådan også klar nok hvis der bliver arrangeret noget ordentligt. Har jo efterhånden været i både Nakskov og AA til CA POT's så afstanden plejer ikke at være noget problem.
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!