Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Kan I få billederne ned på jeres com? Synes og har altid syntes at hende Tanya Østergård er lækker nok..men hvad fuck sker der lige for de strømpebukser?
hvis du vil have andre tøser ned så bare søg efter "jpg" i kilden til der kommer noget i stil med det link jeg lige har skrevet... prøv dig frem nu har du hverfald link trix til denne tøs....
Det er da helt utroligt så store bryster hun har, når man tænker på hvordan hendes krop ellers er. Men godt det er det nu. Det kommer man ikke uden om. Post endelig links til gallerier med hende.
3dotz skrev:Hvorfor bruge top når man ikke har noget at skjule. Hende Patricia er godt nok flad. Jeg har større bryster end hende.
...
jeg sidder her og kan ikke rigtig bestemme mig for, om det siger mest om hende, eller om dig..
Ja - jeg sidder også med den tanke Sunshine.
Jeg synes nu begge piger ser dejlige ud. Det er ganske normale kønne piger.
Jeg kan godt blive lidt træt af, at nogen "kritiserer" en piges udseende, hvis der er det mindste galt. Der er altså næsten ingen mennesker som har det perfekte udseende. Og det er sku da meget godt. Det er forskelligheden der er intressant. Jeg foretrækker altså den "normale" pige, fremfor fotomodellen med de "perfekte" mål og udseende - som virker kunstig.
Og hvorfor ønsket om at se hende uden top - eller trusser for den sags skyld. ?. Der må da gerne være lidt til fantasien.