Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Barne- og Familiedepartementet? Bidirectional Forwarding Detection? Build Floppy Disk? Back from the Dead? Bundesbeauftragter für den Datenschutz? Big Freakin' Deal? Binary File Descriptor?
Barne- og Familiedepartementet? Bidirectional Forwarding Detection? Build Floppy Disk? Back from the Dead? Bundesbeauftragter für den Datenschutz? Big Freakin' Deal? Binary File Descriptor?
Det er mere end blot en flot gæstus.. Han ved godt at han ikke har så længe igen, som han har haft, og hans familie har sikkert rigeligt, så jeg synes det er utroligt flot at han vil donere så meget af sin formue til verdens fattigste, og 9 milliarder kroner om året er et ufatteligt højt beløb at kaste afsted fra én person til resten af verden.
Ved at donere det beløb hvert år sikrer man jo også at der stadig falder renter af på den resterende formue, hvilket i sidste ende betyder at der kommer mange flere penge i nødhjælpskassen fordi formuen er en smule længere tid om at slippe op.
Jeg har stor respekt for den mand og den gerning han nu gør. At give afkald på så mange penge kræver sq sin mand/kvinde.. Uanset hvor mange man har.
Uhha.. men, tror at Bill gates tager det hele selv
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
Kymze skrev:Uhha.. men, tror at Bill gates tager det hele selv
Lol har du noget imod Bill Gates eller var det en joke, selvfølgelig gør han sgu da ikke det. Han har ligesom selv lavet fonden, og donerer selv en god slat penge.
Lol har du noget imod Bill Gates eller var det en joke, selvfølgelig gør han sgu da ikke det. Han har ligesom selv lavet fonden, og donerer selv en god slat penge.
Nja, det var lidt en joke.. men, der må da være andre mennesker i denne verden der er bedre til og fordele penge til velgørenhed.
Bill gates er da trods alt god for nogen milliarder, men mig bekendt øser han da ikke meget ud af dem til velgørenhed eller lign.
Men okay, kan også godt forstå at han ikke bare gir alle pengene til en eller anden organasitation som red barnet/røde kors og hvad de nu ellers hedder - for det ville da helt sikkert bare gå op i hat og briller.
Godt initiv - det skal han sku ha den gamle dreng..
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
Nja, det var lidt en joke.. men, der må da være andre mennesker i denne verden der er bedre til og fordele penge til velgørenhed.
Bill gates er da trods alt god for nogen milliarder, men mig bekendt øser han da ikke meget ud af dem til velgørenhed eller lign.
Men okay, kan også godt forstå at han ikke bare gir alle pengene til en eller anden organasitation som red barnet/røde kors og hvad de nu ellers hedder - for det ville da helt sikkert bare gå op i hat og briller.
Godt initiv - det skal han sku ha den gamle dreng..