Kvinder

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Sig-Mund

Kvinder

Indlæg af Sig-Mund »

Min kæreste fik sendt denne til sin mail, og jeg nu syntes nu den er meget sjov. Ved nu ikke hvor mange kvinder der er herinde, men i kan måske få glæde af den

Vidste du ..

At hvis udstillingsdukker var rigtige kvinder, ville de være for smalle til at have menstruation?

Der findes 3 milliarder kvinder som ikke ser ud som supermodeller og kun 8 som ser ud som en?

Marilyn Monroe brugte str. 42

Hvis Barbie var en rigtig kvinde havde hun måtte kravle på alle fire, da man ikke kan gå oprejst med hendes proportioner.

Gennemsnits kvinden vejer omkring 66 kilo.

Modellerne i bladene er retoucherede og ikke perfekte.

En undersøgelse fra 1995 viser, at efter at have bladret i et dameblad i 3 minutter, føler 70% af kvinder sig deprimerede, skyldige og
underlegne.

For 20 år siden vejede modellerne 8% mindre end gennemsnitskvinden, i dag er det 23% mindre.

En engelsklærer skrev ordene "woman without her man is nothing" på tavlen og bad eleverne indsætte tegn. Drengene skrev: "woman, without her man, is nothing." Pigerne skrev: "woman! without her, man is nothing."
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Brugeravatar
DJ LAU

Re: Kvinder

Indlæg af DJ LAU »

SimonThaMan skrev: ...For 20 år siden vejede modellerne 8% mindre end gennemsnitskvinden, i dag er det 23% mindre...
Har nok også noget at gøre med at gennemsnitskvinden måske er blevet en smule større efter en eksplotion af junkfoodsalg.
Ocean
CA Ninja Turtle
Geografisk sted: Ude i blok A, nabo til neggerne...

Indlæg af Ocean »

Jeg giver ikke DJ Lau ret, det er nok mere noget med menneskets naturlige udvikling ikke sandt.. hi hi... :P
Kymze

Indlæg af Kymze »

hmmm... det er vist en mail for kvinder! essensen er jo : Kvinde, de andre er slet ikke så perfekte som de ser ud, og du er ikke så fed som du tror!
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

En luder er en luder.. EOS
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

Det er sikkert en mail der er startet af en meget grim trunte som vil højne moralen hos sig selv og sine med-trunter.. :D
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Zamiel
Geografisk sted: CPH PsycoWard

Indlæg af Zamiel »

heh..Så vejer gennemsnitskvinden et kilo mere end mig..
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Modellerne i bladene er retoucherede og ikke perfekte. <---- muhaha det er fandme en overraskelse.... Jeg troede alle modeller havde fløjl-lignende upåklagelig hud. Og så selvom de står og koger i solen.

Anyway det er da en omgang arto kvinde propaganda.
Besvar