Glem al den påstyr om Da Vinci

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
D3FrozTt

Glem al den påstyr om Da Vinci

Indlæg af D3FrozTt »

21 Juli...
Clerks-fucking-2... damn det blir vildt...

Jeg ska være ærlig at jeg først kom med på ViewAskew vognen med Jay and Silent Bob strikes back fordi jeg ikke fattede jokesne som i mange tilfælde henviser til de tidligere film. Efter at have set dem allesammen må jeg sige at jeg er blevet vild med Kevin Smith universet og holy shit jeg glæder mig til den her film...

Clerks var kanonfed og speciel
Mallrats var, efter min mening som ikke deles af de kære filmanmeldere, oss fed
Chasing Amy var fed men på en anden måde, pludslig kom der en smugle dybere tanker og følelser i de ellers primært "dick n' fart jokes"-prægede film
Dogma har de fleste nok set så den behøver ingen introduktion og Jay and Silent Bob strikes back er bare så sjov at det gør helt ondt - plat men sjov...

derfor kan jeg ikke beskrive mine forventninger til Clerks - i farver!!!

Så hvis du har en lang kedelig sommerferie foran dig så er mit råd at skaffe de tidligere film og gøre dig klar til premieren...

www.clerks2.com

(og ikk et ord om Jersy Girl)
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Re: Glem al den påstyr om Da Vinci

Indlæg af QrazyLeg »

D3FrozTt skrev: (og ikk et ord om Jersy Girl)
Synes nu ikke den var så slem igen. Uoriginal som bare fanden, men godt skrevet som altid fra den gode Smith :)

Jay and Silent Bob universet er glimragende underholdning på alle områder og Clerks II tror jeg ikke bliver en undtagelse.

Følg iøvrigt med i Kevin Smiths egen blog her: http://www.silentbobspeaks.com
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Lokefar
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Lokefar »

Okey det lyder til jeg endelig har fundet nogen der i det mindste ikke syntes Dogma er ganske sjov. Sad og så den endag med en 5-6 venner og ingen fattede noget og syntes den var nederen :(

Men vil helt sikkert anskaffe mig de andre, vidste ikke der fandtes mere af Jay and Silent Bob (Selvom han ikke er helt stille i Dogma) :)
Dangerman, keep the bongos alive!!!

"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
Zukot
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Zukot »

Har også dogma på dvd, synes den er så konge med Chris Rock.. Så det kunne være man skulle se den nye :)
Brugeravatar
aroxdk
Geografisk sted: Over the rainbow, somewhere

Indlæg af aroxdk »

De lavede bare en p!sseringe high school film for nylig. Så slem at den er pinlig - efter min mening... Men Jay & SB + Mallrats rykker :D Glæder mig til en ny sjov en....
Besvar