Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Bakko skrev:jeg har humor mikkel_hansen_99 men forstår bare ikke i kan trække den så lang ud ? altså det startede med at jeg bare gerne ville hører om der var nogen derinde, også snakker man om en scenen hvor folk står og synger osv. ?
TheJackal
hvis de ved det? hvorfor synes det så det er sjovt at gøre grin med det ? istedet for at tage topic mere fornuftigt
Er du klar over hvad det koster at bygge en scene!
Når først jeg er færdig med min så står den mig vel i omkring 3-40 kasser øl. Du kan vel nok se at så nytter det jo ikke noget at jeg bare lukker de første de bedste folk op på den uden at sikre mig at jeg får lidt igen.
I øvrigt forstår jeg ikke det du siger med de nyeste ting fra USA. Jeg har altså ikke råd til at invitere sådan nogle dyre navne til at spille på min scene, husk på den står i min have så jeg kan altså ikke sælge ret mange billetter. Jeg havde også mere tænkt på at låne den ud til de lokale spejdere når de skal holde deres årlige sommerkoncert, det plejer at være hammergodt!
Du snakker om det der mIRC helt vildt. Jeg tror faktisk godt jeg har læst om det et sted... Det er sådan en hjemmeside ligesom OFIR ik'? Altså sådan et sted hvor man kan chatte sammen med unge piger som man så kan mødes med et sted i virkeligheden. Det gad jeg vildt godt at prøve! Altså at møde en pige et sted i virkeligheden...
FTW- #scenen @ rusnet
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
"Når først jeg er færdig med min så står den mig vel i omkring 3-40 kasser øl. Du kan vel nok se at så nytter det jo ikke noget at jeg bare lukker de første de bedste folk op på den uden at sikre mig at jeg får lidt igen. "
Nej der skulle jo nødigt gå Idols i din scene.
Bakko find en ordbog slå ironi og sarkasme og idioti op og jeg tror du har 2 ord som passer på os og et på dig.
DjMail skrev:"Når først jeg er færdig med min så står den mig vel i omkring 3-40 kasser øl. Du kan vel nok se at så nytter det jo ikke noget at jeg bare lukker de første de bedste folk op på den uden at sikre mig at jeg får lidt igen. "
Nej der skulle jo nødigt gå Idols i din scene.
Der går popstars i det! UnitedP kender Jon fra Popstars!