Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Jeg har fået fat i 3 eksklusive billetter til VM finalen. Pladserne er i en special restricted area, hvor kun få folk har adgang til. Jeg havde tænkt mig en pris på 5-600kr pr. styk.
Så hvis du er vild med fodbold, så slå til nu Jeg kunne sagtens sælge dem for mere, men vil ikke tage overpris.
Sælger pga jeg hverken har tid, eller råd til at tage derned.
Blir stolene gjort rene inden man kommer der ned?? for ellers synes jeg ikke det er ret fedt..
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
Jeg har fået fat i 3 eksklusive billetter til VM finalen. Pladserne er i en special restricted area, hvor kun få folk har adgang til. Jeg havde tænkt mig en pris på 5-600kr pr. styk.
Så hvis du er vild med fodbold, så slå til nu Jeg kunne sagtens sælge dem for mere, men vil ikke tage overpris.
Sælger pga jeg hverken har tid, eller råd til at tage derned.