Scenen...
Redaktør: Moderators
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
Nu ved jeg jo at du er en af de seje, så du må godt komme med op på min scene når den er færdig!TheJackal skrev:Ej hvor snyd at du har fået lov.. gid det var mig..UnitedPublic skrev:bakko jeg skal selv til at bygge en scene herhjemme, kan du hjælpe mig med nogle insider tegninger så jeg ved hvor jeg skal starte?
Helst gerne nogle tegninger med ret præcise mål da min have ikke er så stor!
Hver gang vi skal til fest siger min kæreste "Nu ikke noget med at lave en scene..!!"![]()
Men man skal altså være ret sej og meget aktiv for at komme med på min scene...

_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
-
TheJackal
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: FestJylland
- Kontakt:
Orh hvad!UnitedPublic skrev:Nu ved jeg jo at du er en af de seje, så du må godt komme med op på min scene når den er færdig!TheJackal skrev:Ej hvor snyd at du har fået lov.. gid det var mig..UnitedPublic skrev:bakko jeg skal selv til at bygge en scene herhjemme, kan du hjælpe mig med nogle insider tegninger så jeg ved hvor jeg skal starte?
Hver gang vi skal til fest siger min kæreste "Nu ikke noget med at lave en scene..!!"![]()
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Gør plads til mig...UnitedPublic skrev:Nu ved jeg jo at du er en af de seje, så du må godt komme med op på min scene når den er færdig!TheJackal skrev:Ej hvor snyd at du har fået lov.. gid det var mig..UnitedPublic skrev:bakko jeg skal selv til at bygge en scene herhjemme, kan du hjælpe mig med nogle insider tegninger så jeg ved hvor jeg skal starte?
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
-
TheJackal
- Chart Attack VIP
- Kontakt:
Det er altså ikke muligt for alle og enhver at komme med.. man skal være en af de få rå...odder skrev:Gør plads til mig...UnitedPublic skrev:Nu ved jeg jo at du er en af de seje, så du må godt komme med op på min scene når den er færdig!TheJackal skrev:Ej hvor snyd at du har fået lov.. gid det var mig..UnitedPublic skrev:bakko jeg skal selv til at bygge en scene herhjemme, kan du hjælpe mig med nogle insider tegninger så jeg ved hvor jeg skal starte?
Jeg har været med til at lave adskillige "scener". Sååå - hvis nogen skal have hjælp med at bygge en, så vil jeg nok hjælpe....
Har nok nogle gamle tegninger liggende vi kan gå ud fra. Der skal faktisk ikke bruge så mange materialer. Man kan lave en scene af 7 gamle opslagstavler/ whiteboards, 26 stk 5 x30 mm torx skruer, 4 stk 25 ører fra 1969, 12 stykker ståltråd på 13.5 cm og så et sløringsnet. Det sidste skal bruges til at holde uønskede individere væk fra forestillingerne på scenen.... Der skal jo kun være adgang for dem med billet...
LOL
Zivago
Har nok nogle gamle tegninger liggende vi kan gå ud fra. Der skal faktisk ikke bruge så mange materialer. Man kan lave en scene af 7 gamle opslagstavler/ whiteboards, 26 stk 5 x30 mm torx skruer, 4 stk 25 ører fra 1969, 12 stykker ståltråd på 13.5 cm og så et sløringsnet. Det sidste skal bruges til at holde uønskede individere væk fra forestillingerne på scenen.... Der skal jo kun være adgang for dem med billet...
LOL
Zivago
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
jeg kan skaffe nogen der er 2,5 x 1,5 meter..
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
ohh no du spurgte ikke lige om back stage....
Jayjay det kræver altså at man har gjort en af følgende ting:
1.Bygget scenen selv (lidt ala Prison break ideen, du kender jo genvejen til backstage selv så)
2. Arbejdet hårdt på scenen i 5 år (med logistik...du ved ting fra det ene sted til det andet)
3. Været leverandør til scenen
4. solgt dig selv til div. ydelser for et backstage pas
Og husk så lige drenge.
1th rule of the scene.....you dont talk about the scene
Jayjay det kræver altså at man har gjort en af følgende ting:
1.Bygget scenen selv (lidt ala Prison break ideen, du kender jo genvejen til backstage selv så)
2. Arbejdet hårdt på scenen i 5 år (med logistik...du ved ting fra det ene sted til det andet)
3. Været leverandør til scenen
4. solgt dig selv til div. ydelser for et backstage pas
Og husk så lige drenge.
1th rule of the scene.....you dont talk about the scene
er det boten anna der sender det så??Bakko skrev:Hør her... jeg vil ikke sidde og blive irriteret eller noget andet latterligt, men er det ikke lidt dumt at trække den længere ud hvis ikke har hørt om "scenen" før ?
scenen er et sted på mIRC hvor man kan komme ind og få det nyeste der udkommer i USA Osv. men ligegyldigt mates
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
-
TheJackal
- Chart Attack VIP
- Kontakt:
Bakko... jeg tror du kan være rimelig sikker på at de fleste udemærket godt ved hvad "scenen" er.. 
Senest rettet af TheJackal 20 jun 2006, 22:00, rettet i alt 1 gang.
EMMAGAAAAAD! 1337 h4xx000r!!!Bakko skrev:Hør her... jeg vil ikke sidde og blive irriteret eller noget andet latterligt, men er det ikke lidt dumt at trække den længere ud hvis ikke har hørt om "scenen" før ?
scenen er et sted på mIRC hvor man kan komme ind og få det nyeste der udkommer i USA Osv. men ligegyldigt mates
Jeg har taget mig den frihed at reserche fenomenet SCENEN lidt og jeg må sige at det lyder spændende og som vi allesammen ved lyver WIKI'en aldig:
Jeg må sige at jeg pludslig godt kan forstå din fustration nu hvor du er blevet smidt ud af din eksklusive klub, men det skal ikke hedde sig at vi ikke hjælper hinanden så jeg har støvet en gammel kending op til dig og hun er med sikkerhed klar sikkert oss det der mIRC du snaker om (det ved jeg dog ikk hva er men jeg gætter på at det er noget piskesex af en art)Scene (BDSM)
From Wikipedia, the free encyclopedia
In BDSM, a scene is a complete encounter. It may or may not involve sexual activity.
It may help to think of a scene as the BDSM equivalent of what might be considered a romantic interlude or erotic encounter. While what constitutes such an encounter will vary depending on the people, kink and lifestyle involved almost everyone in the community uses the term.
A scene can take place in private between two people, or in a club where it can be viewed by an audience. When a scene takes place in public it may be because the participants enjoy the thrill of being watched by others, or because of the equipment available, or because having third parties present adds safety for play partners who have only recently met. There is an etiquette in most clubs which regulates how the onlookers may interact with the people in the scene.
Scene music is music that one might play during the scene to set the tone or mood.
jeg har humor mikkel_hansen_99 men forstår bare ikke i kan trække den så lang ud ? altså det startede med at jeg bare gerne ville hører om der var nogen derinde, også snakker man om en scenen hvor folk står og synger osv. ?
TheJackal
hvis de ved det? hvorfor synes det så det er sjovt at gøre grin med det ? istedet for at tage topic mere fornuftigt
TheJackal
hvis de ved det? hvorfor synes det så det er sjovt at gøre grin med det ? istedet for at tage topic mere fornuftigt