Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
kan du ikke fortælle hvd det er for noget... jeg er nemlig sådan lidt en medie lujarh så hvis du har en scene jeg kan shine på så vil jeg gerne vide det. Jeg var nemlig for grim til paradise og for klog til big brother og så nægtede jeg at vacine mod skoldkopper så jeg måtte ikke komme med i Robinson.....23.
Total snyd for jeg kunne så nemt ha charmet hende negeren med de store kasser og heste bidet i paradise hotel...
Tager jeg helt fejl hvis der lefles for den forjettede undergrunds-fuck-hvor-er-jeg-1337-fordi-jeg-downloader-før-min-nabo-scenen??
Jeg tror ihvertfald ikke det blir noget problem at komme helt til tops med dine fine meritter som tidligere aktiv mIRC bruger. Men hva ved jeg? jeg blir aldrig så sej som de her gutter http://welcometotehscene.com/characters.html
LoL en omgang bla bla de lukker ud derinde! jeg er sku heller ikke på deres plan! jeg er holdt op med at bruge tal som bogstaver nemlig! (er totalt stolt af mig selv)
YaKuZa_MaB skrev:LoL en omgang bla bla de lukker ud derinde! jeg er sku heller ikke på deres plan! jeg er holdt op med at bruge tal som bogstaver nemlig! (er totalt stolt af mig selv)
Retfærdigvis skal det lige siges at www.welcometotehscene.com er fed gas, syns jeg, på de selvhøjtidelige dengser fra www.welcometothescene.com som åååh-så-gerne vil fortælle hvor farligt og pisse gangsta det er at sidde og fxp'e rundt den halve nat...