Program til overvågning af messenger

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Rabson
Kontakt:

Program til overvågning af messenger

Indlæg af Rabson »

Findes der et program så jeg kan overvåge hvad der bliver skrevet over messenger, selvom personen har ikke har sat den til at gemme sine meddelelser? Har nemlig en mistanke om min kæreste har været mig utro :x
webwarp

Indlæg af webwarp »

Spørg hende .. Jalouxi og overvågning er ikke vejen, hvis der ikke er noget om det..
pr0n
Acid
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:

Indlæg af Acid »

Jeg kan se to løsninger der kan bruges.

En key Logger: http://www.nerdorama.com/showproduct.php?ProductID=98

Eller programmet "Messengerlog 5/pro" Det kan overvåge al messenger aktivitet på en computer.
http://formessengers.com/mlog5.htm
--==Heller en god trekant, end en ond cirkel==--
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

overlord

Indlæg af overlord »

hvordan har hun været utro over msn? Har hun flashet eller hvad?
Gid jeg dog havde mere --->
Billede
Bubbie

Indlæg af Bubbie »

Haha.. Der blev jo ikke skrevet at kæresten var utro OVER msn... Bare at personen gerne ville logge kærestens samtaler grundet mistanke..

Tillad mig at skære den ud.. Står der i loggen:

"Tak for igår din frækkert.. Du sgu god" Eller "Skal vi mødes hos dig, for min mand tror jeg skal arbejde over"

Eller lign.. Ja, så er det trist.. Tror nu mere det er sådanne ting Rabson hentyder til.. Kan da ikke være sikker, men tror det...
Rabson
Kontakt:

Indlæg af Rabson »

Bubbie skrev:Haha.. Der blev jo ikke skrevet at kæresten var utro OVER msn... Bare at personen gerne ville logge kærestens samtaler grundet mistanke..

Tillad mig at skære den ud.. Står der i loggen:

"Tak for igår din frækkert.. Du sgu god" Eller "Skal vi mødes hos dig, for min mand tror jeg skal arbejde over"

Eller lign.. Ja, så er det trist.. Tror nu mere det er sådanne ting Rabson hentyder til.. Kan da ikke være sikker, men tror det...
Det er nemmerlig lige den slags oplysninger jeg mangler... Tak for tips allesammen!!!
Brugeravatar
UnitedPublic
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

Måske du bare kunne slå gem meddelser til??
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

Som UnitedPublic skriver så kan du jo bare slå msn's egen log til...
Hvis din trunte er som trunter er flest, så lægger hun sikkert ikke mærke til det.. og vil heller ikke ane hvordan hun skulle slå det fra.. :D
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Tja der findes et som virker rigtigt godt. Bruger det ude på skolen, hvis jeg sidder og stener for vildt. Programmet logger alt MSN trafik på ens netværk, du skal blot vælge IP'en/host'en, og den begynder og capture packets. Dejligt nemt.
overlord

Indlæg af overlord »

hehe okay, bubbi :P
Gid jeg dog havde mere --->
Billede
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

der findes et hav af programmer der kan afsløre hende. Men i din situation findes der ikke et program.

Jalousi er en absolut grim ting - jeg er selv typen der bliver let jaloux. Jeg ser kommunikation som den eneste vej frem. Jeg fortæller min kæreste hvis der er noget der går mig på eller andre ting der evt. kan ødelægge vores forhold i den sidste ende.

At være jaloux er der ikke noget i vejen med - men der er noget galt med at være skinsyg. Skindsyge er den mekaniske der sætter tankevirksomheden igang. Man begynder at danne fantasier og digte historier ud fra små tanker. Dvs. det at være skinsyge er små irritable tanker der har ophobet sig til sygelige historier der måske ikke holder vand. Jeg vil i stedet anbefale at du tager dig en snak med hende. Vær ikke bange for sandheden, for hvis hun i virkeligheden har en anden, så er hun ikke det værd. Hvad tror du ikke også det vil føre til hvis hun finder ud af at du laver capture af hendes msn? Vær nu ikke så dum og se sandheden i øjnene. Det kan jo være små ting der har gjort dig mistænksom :D
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

Deejay_Wonder skrev:At være jaloux er der ikke noget i vejen med - men der er noget galt med at være skinsyg. Skindsyge er den mekaniske der sætter tankevirksomheden igang. Man begynder at danne fantasier og digte historier ud fra små tanker. Dvs. det at være skinsyge er små irritable tanker der har ophobet sig til sygelige historier der måske ikke holder vand. Jeg vil i stedet anbefale at du tager dig en snak med hende. Vær ikke bange for sandheden, for hvis hun i virkeligheden har en anden, så er hun ikke det værd. Hvad tror du ikke også det vil føre til hvis hun finder ud af at du laver capture af hendes msn? Vær nu ikke så dum og se sandheden i øjnene. Det kan jo være små ting der har gjort dig mistænksom :D
Kloge ord!
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Deejay_Wonder skrev:der findes et hav af programmer der kan afsløre hende. Men i din situation findes der ikke et program.

Jalousi er en absolut grim ting - jeg er selv typen der bliver let jaloux. Jeg ser kommunikation som den eneste vej frem. Jeg fortæller min kæreste hvis der er noget der går mig på eller andre ting der evt. kan ødelægge vores forhold i den sidste ende.

At være jaloux er der ikke noget i vejen med - men der er noget galt med at være skinsyg. Skindsyge er den mekaniske der sætter tankevirksomheden igang. Man begynder at danne fantasier og digte historier ud fra små tanker. Dvs. det at være skinsyge er små irritable tanker der har ophobet sig til sygelige historier der måske ikke holder vand. Jeg vil i stedet anbefale at du tager dig en snak med hende. Vær ikke bange for sandheden, for hvis hun i virkeligheden har en anden, så er hun ikke det værd. Hvad tror du ikke også det vil føre til hvis hun finder ud af at du laver capture af hendes msn? Vær nu ikke så dum og se sandheden i øjnene. Det kan jo være små ting der har gjort dig mistænksom :D
Hvae, Wonderboy, har du læst psykologi, eller sådan noget ? :D 8)
Deejay_Wonder
Kontakt:

yes I have. Min mor er psykolog så jeg er rimelig ramt af psykologi. Dog studerer jeg det ikke - men det interesserer mig da en hel del :)
Tilmeld dig nu
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Deejay_Wonder skrev:yes I have. Min mor er psykolog så jeg er rimelig ramt af psykologi. Dog studerer jeg det ikke - men det interesserer mig da en hel del :)
Okay. Sejt. Jamen kan du så ikke skaffe mig nogle psykolog timer snart? Og få det til vennepris, eller bare gratis? haha :D Det er alle de tosser jeg render rundt med, som gør jeg har brug for en psykolog! :-O haah
Deejay_Wonder
Kontakt:

kan vi sagtens finde ud af haha
Tilmeld dig nu
LeG0lAsDK
Opera anmelder

Indlæg af LeG0lAsDK »

Deejay_Wonder skrev:der findes et hav af programmer der kan afsløre hende. Men i din situation findes der ikke et program.

Er så enig, man kunne også stille det andet spørgsmål, hvad du ville kunne bruge informationen til om at din kæreste har en anden til? Jamen skat, du skrev det på msn at du elskede ham mere end jeg?

Vær en mand, konfronter hende med de tanker om at du tror hun er dig utro og tag konsekvensen derfra...
Besvar