Aycan søger statister til ny musikvideo.... Er det dig ?
Redaktør: Moderators
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Tror sq jeg skal over og se DM i mix d. 10/6.. Ellers havde det da altid været værd at få gratis mad 
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
amh skrev:Haha! Du tænker da heller ikke på andet end mad, OG sprutodder skrev:Tror sq jeg skal over og se DM i mix d. 10/6.. Ellers havde det da altid været værd at få gratis madhehe
ja bortset fra Odder stort set aldrig drikker, så er det da sikkert meget rigtigt
men jeg skal anyways også med ;D ses på stranden! jeg tror nok lige jeg hælder et par pilser ned hjemmefra bare for sjovs skyld
Tjow 
Hurra. ;DWhizler skrev:amh skrev:Haha! Du tænker da heller ikke på andet end mad, OG sprutodder skrev:Tror sq jeg skal over og se DM i mix d. 10/6.. Ellers havde det da altid været værd at få gratis madhehe
ja bortset fra Odder stort set aldrig drikker, så er det da sikkert meget rigtigtheh
men jeg skal anyways også med ;D ses på stranden! jeg tror nok lige jeg hælder et par pilser ned hjemmefra bare for sjovs skyld
Jeg vil holde dig i hånden når kameraerne ruller.
Det kunne man vel sige sig selv :pPsyClone skrev:Må sige at det SLET ikke var min kop pis.
Ret så fladt og dumt, men det burde jeg have forudset.
Men vejret var da godt =)
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin