Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
"Hej dig med CA banner, du hedder Jens og har denne IP Xxx.xxx.xx.xxx og du har sharet en masse sange over yousendit. Vi har screens hvor man kan se du er igang med at uploade dem"
Sive skrev:"Hej dig med CA banner, du hedder Jens og har denne IP Xxx.xxx.xx.xxx og du har sharet en masse sange over yousendit. Vi har screens hvor man kan se du er igang med at uploade dem"
haha! "Ikke nok med det, så har vi også login detaljer på en domæne som hedder chartattack.dk. Noget du kender noget til?!" hehe
pono skrev:Så er det ved at være nu. Jeg bor i camp phat i nærheden af skateboard rampen. Skal stå i bod derovre og sælge øl de første 3 dage. Bliver svedigt.
Ses på den anden side
Kongen af kvarteret - MadsBaz aka pono
YEEESIR!! Vi er klar!! Jeg (og de andre) ankommer søndag på et tidspunkt... Da jeg skal arbejde mandag morgen kl. 08 puha.. Det bliver hårdt... Men sjovt
Jeg skal arbejde søndag morgen når hegnet bliver væltet. Sidste år kunne jeg slet ikke stå på benene på det tidspunkt pga. jeg var fuld og skæv og træt