Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Bakko skrev:jeg gider heller ikke hente DVD film. Drenge, det er sku for farligt man.. du får en mega bøde når strisserne kigger forbi. Jeg forslår sku også at du får dig et lille arbejde og køber lidt film der
det eneste der er acceptabelt er at hente mp3. Jeg synes selv det er forkert at hente det, fordi man på ingen måder støtter kunsterne på. De skal jo også have deres penge, selvom de har nok af dem men de gør et stort stykke arbejde for at vi som befolkning har noget godt at lytte til.
Hvem tror du tjener flest penge. Musikere eller skuespillere. Jeg er ret sikker på, at for 90% vedkommende, så er det skuespilleren, der tjener mest.
Så ud fra det må det være mere acceptabelt at downloade dvder end mp3 filer. De kunne jo bare lade være med at give Tom Cruise 200 millioner kroner for at spille hovedrollen i en film.
Hvis moral er godt er dobbeltmoral så dobbelt så godt. Skuespillere gør et stort stykke arbejde for at vi som befolkning har noget at se på, så jeg kan ikke helt se forskellen på audio/video og ren audio.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Læs første nyhed... var lige ved at skide lyserøde grise da jeg så at det var blevet lukket, har haft gang i en torrent der fra i nat.. ^^
Piratgruppen.org skrev:"Hvis problemerne fortsætter flytter vi bare til et andet land. Brugerne har intet at frygte for vi logger ikke nogen data på serverne."
Det er rigtigt nok. Jeg siger også det er forkert at sidde og hente mp3.. Men kan sku ikke leve uden :-/ men kunne også tage mig sammen til at gå ud og købe cd'erne istedet for
3dotz skrev:
Så ud fra det må det være mere acceptabelt at downloade dvder end mp3 filer. De kunne jo bare lade være med at give Tom Cruise 200 millioner kroner for at spille hovedrollen i en film.
Tror ikke der er noget der er mere acceptabelt eller mere uacceptabelt.
Det er jo i princippet de samme love man overtræder.
Det var en kommentar til, at musikerne havde masser af penge. Jeg mener nu nok, at skuespillere har flere penge end musikere (generelt set), så hvis det var mere acceptabelt at downloade mp3 fíler fordi musikerne har penge nok, så må det jo være endnu mere acceptabelt at downloade film, da skuespillere har flere penge end musikere.
Skal jeg klappe det i stavelser næste gang
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
mener jeg læste i Berlingske Tidende at der var nogle som havde hacket (mener at det var) Justitsministeriet i Sverige som protest af lukningen af The Pirate Bay
amh skrev:mener jeg læste i Berlingske Tidende at der var nogle som havde hacket (mener at det var) Justitsministeriet i Sverige som protest af lukningen af The Pirate Bay
Jeps.. flere sider i Sverige er blevet lagt ned som følge af lukningen..
Men jeg læste ( i går..mener jeg ) at folkene bag Pirate Bay har udtalt at de intet har med angrebene at gøre, og at de opfordre folk til at stoppe..
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Jeg klikkede på .org og den virkede da vist ganske glimrende. Der var da en forside, der så ud som om at det var en kørende side. Der var et piratskib på forsiden... Og det passer da vist meget godt med sidens navn eller?
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright