Hess is more - Yes boss
Redaktør: Moderators
Hess is more - Yes boss
Har hørt en promo ting i radioen Yes boss hedder nummeret og han kalder sig Hess is more. Kan ikke opdrive den noget steder. Hverken i real butikker eller på betalings sitez. Kan nogen hjælpe med det.
Og så hørte jeg lige en Dr Baker sang, noget nyt tror jeg. nogen der ved lidt om det ?
Og så hørte jeg lige en Dr Baker sang, noget nyt tror jeg. nogen der ved lidt om det ?
åh gæt en ged
Den er ikk en promo, albummet har været ude i et stykke tid nu, bla. på cdon.
Jeg kan ikke helt gøre op med mig selv om albummet var pengene værd, for så mange gode numre er der heller ikke. tjek evt. cdon´s download site og se om du kan finde Yes Boss og Love Me Do...
ADVARSEL: undgå at tage til koncert med dem hvis du ikke kan lide eksperimental musik... første koncert jeg har været til hvor vi gik igen efter 20 min.
Jeg kan ikke helt gøre op med mig selv om albummet var pengene værd, for så mange gode numre er der heller ikke. tjek evt. cdon´s download site og se om du kan finde Yes Boss og Love Me Do...
ADVARSEL: undgå at tage til koncert med dem hvis du ikke kan lide eksperimental musik... første koncert jeg har været til hvor vi gik igen efter 20 min.
MIU - MMRadio
Buy Your Records !!
Buy Your Records !!
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Ligger sangen så ikke på det album du har? For så kan du da lige rippe det?MIU skrev:Den er ikk en promo, albummet har været ude i et stykke tid nu, bla. på cdon.
Det kan du jo ikke forlange. Der skal jo også være plads i budgettet til at gå i byen, dyrt tøj, og drikke sig hjernen ud hver fredag.MIU skrev:Hvad står der nederst i min signatur ?
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Du ved lige så godt som jeg at der bare er nogle mennesker der er bedre til at få 2+2 til at give 4 end andre 
Mail, bare klap dig selv på skulderen... 
Sex druk og orginaler
Nå ja så skete der lidt. Blev da lidt klogere, og tak for det, selvom det mere handlede og druk, tøj, sex og andet opreklameret gejl GG. Nå men takker for hjælpen og kikker på cdon. Håber sgu jeg kan købe sangen og ikke albummet efter den voldsomme kritik S.
åh gæt en ged
Den var dér: http://www.sendspace.com/file/jdghzd
-
Deejay_Wonder
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt: