Jeg har lige nu to coverversioner af Guns 'n Roses' "Sweet Child O' Mine" på min computer. Den ene er Flatpack's coverversion som blev udgivet september 2005. Derudover har jeg en liveoptagelse af Jo Whiley's BBC Radio-program, "BBC Live Lounge", hvor Mylo fremfører en FULDSTÆNDIG MAGEN TIL version - blot i maj 2005. Så tænker jeg - har Mylo noget med Flatpack at gøre? På Flatpack's SCOM-single er der jo nogle Mylo-edits, men er Mylo "medstifter" af Flatpack, for versionerne er jo fuldstændig ens spillet? Hvis nogen ved noget må de da gerne skrive det her...
Mylo = Flatpack?
Redaktør: Moderators
Mylo = Flatpack?
Ja, som overskriften siger, er jeg begyndt at undre mig over noget.
Jeg har lige nu to coverversioner af Guns 'n Roses' "Sweet Child O' Mine" på min computer. Den ene er Flatpack's coverversion som blev udgivet september 2005. Derudover har jeg en liveoptagelse af Jo Whiley's BBC Radio-program, "BBC Live Lounge", hvor Mylo fremfører en FULDSTÆNDIG MAGEN TIL version - blot i maj 2005. Så tænker jeg - har Mylo noget med Flatpack at gøre? På Flatpack's SCOM-single er der jo nogle Mylo-edits, men er Mylo "medstifter" af Flatpack, for versionerne er jo fuldstændig ens spillet? Hvis nogen ved noget må de da gerne skrive det her...
Hvis det har været planen fra starten, at Mylo skulle mixe den, så har han nok haft den en del for offentlighedenmikkel_hansen_99 skrev:DjMail, ja, men Mylo fremførte jo sit nummer 4 måneder før Flatpack udgav den officielt. Lyder mærkeligt, hvis der allerede i maj lå en demo til nummeret, som Mylo så har nappet til radiofremførslen.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
-
gentlemanfinn
- Geografisk sted: Østerbro
Ja, det er som ofte mere reglen end undtagelsen.... Det handler om timing, det er som ofte derfor at de helt store kunstere, ikke udgiver plader på samme dag. Derved uungår man at de konkurrere om mediernes opmærksomhed. Tilgengæld, så oplevede man tilbage i 90'erne, da Blur og Oasis udgav singler og albums på samme tid, men nøj hvor sparker de også røv..mikkel_hansen_99 skrev:FrZ, ja, det har jeg jo også tænkt, men kan der virkelig gå 4 måneder fra der ligger et helt færdigt nummer til det bliver udgivet?