Mylo = Flatpack?

Herunder hører kun snak om musik. Spørgsmål om kunstnere, tracklister, udgivelser og covers hører også under denne kategori.

Redaktør: Moderators

Besvar
Mikkel
Geografisk sted: DK

Mylo = Flatpack?

Indlæg af Mikkel »

Ja, som overskriften siger, er jeg begyndt at undre mig over noget.
Jeg har lige nu to coverversioner af Guns 'n Roses' "Sweet Child O' Mine" på min computer. Den ene er Flatpack's coverversion som blev udgivet september 2005. Derudover har jeg en liveoptagelse af Jo Whiley's BBC Radio-program, "BBC Live Lounge", hvor Mylo fremfører en FULDSTÆNDIG MAGEN TIL version - blot i maj 2005. Så tænker jeg - har Mylo noget med Flatpack at gøre? På Flatpack's SCOM-single er der jo nogle Mylo-edits, men er Mylo "medstifter" af Flatpack, for versionerne er jo fuldstændig ens spillet? Hvis nogen ved noget må de da gerne skrive det her... :)
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Mylo spillede vel bare deres nummer.
Mylo er DJ og Producer. ergo spiller han jo også andre folks numre.
Mikkel

Indlæg af Mikkel »

DjMail, ja, men Mylo fremførte jo sit nummer 4 måneder før Flatpack udgav den officielt. Lyder mærkeligt, hvis der allerede i maj lå en demo til nummeret, som Mylo så har nappet til radiofremførslen.:roll:
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

mikkel_hansen_99 skrev:DjMail, ja, men Mylo fremførte jo sit nummer 4 måneder før Flatpack udgav den officielt. Lyder mærkeligt, hvis der allerede i maj lå en demo til nummeret, som Mylo så har nappet til radiofremførslen.:roll:
Hvis det har været planen fra starten, at Mylo skulle mixe den, så har han nok haft den en del for offentligheden ;)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Mikkel

Indlæg af Mikkel »

FrZ, ja, det har jeg jo også tænkt, men kan der virkelig gå 4 måneder fra der ligger et helt færdigt nummer til det bliver udgivet?
gentlemanfinn
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af gentlemanfinn »

Det sker tit at sange er ude som promo blandt top dj's i næsten et års tid inden de bliver udgivet til salg for de dødelige :-)
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
LeG0lAsDK
Opera anmelder

Indlæg af LeG0lAsDK »

mikkel_hansen_99 skrev:FrZ, ja, det har jeg jo også tænkt, men kan der virkelig gå 4 måneder fra der ligger et helt færdigt nummer til det bliver udgivet?
Ja, det er som ofte mere reglen end undtagelsen.... Det handler om timing, det er som ofte derfor at de helt store kunstere, ikke udgiver plader på samme dag. Derved uungår man at de konkurrere om mediernes opmærksomhed. Tilgengæld, så oplevede man tilbage i 90'erne, da Blur og Oasis udgav singler og albums på samme tid, men nøj hvor sparker de også røv..
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

En promo 4 mdr. før er ikke unormalt. Selv jeg har nogle promoer til at ligge som næppe komme ud før efter sommer ferien.

Og jo støttere navn jo tidligerer får de promoerne.
Mikkel

Indlæg af Mikkel »

Mail, det er jo self rigtigt nok - havde jeg ikk elige tænkt på... *HOST* Hvilke promoer?:D *HOST*
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Haha
dj xcite
Kontakt:

Indlæg af dj xcite »

Så hvidt jeg har hørt og læst så står Mylo bag det her, kan ikke huske om det kun er ham eller om det er sammen med en anden producer...
Mikkel

Indlæg af Mikkel »

DJ Xcite, okay - det står bare ikke på DiscoGS, derfor spurgte jeg herinde... ;)
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

DjMail skrev:En promo 4 mdr. før er ikke unormalt. Selv jeg har nogle promoer til at ligge som næppe komme ud før efter sommer ferien.

Og jo støttere navn jo tidligerer får de promoerne.
Hvad er det for nogle?? Sig det nuuuu :D Nogle du evt. gider dele ud af ? hehe.
Besvar