Geos Garage

Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.

Redaktør: 3dotz

Besvar
3dotz
Members of the Newlyweds

Geos Garage

Indlæg af 3dotz »

Så lykkedes mig endelig at få set Geos Garage. Lad mig med det samme sige, at jeg er lykkelig for ikke at have sluppet 200.- for dette 'mesterværk' på dvd.

Geo er om muligt endnu mere mærkelig på denne dvd end han er i hans almindelige optrædender på tv. Jeg grinte et par gange i de to dele showet er bygget op af, men mange af de grin jeg havde har man også set på tv-reklamerne.

Jeg har tidligere skrevet, at jeg helst ville undgå at købe en dvd som jeg blev træt af efter 15 minutter, og her blev jeg træt af Geo efter ikke engang 10 minutter. Men showet skulles ses igennem, men det varer heller ikke meget over en time, så det er til at overleve.

Geo har bare alt for mange af hans udbrud i dette show, hvor voldsom stemmeføring og en motorik end ikke Mick Øgendahl kan efterligne bliver trættende at se og høre på.

Jeg havde håbet showet var bedre end reklamerne viste, men det var det ikke. Sjovest er når Geo til sidst løber ud på gaden med et kamera efter sig og prøver at finde en busk. Han ender i en restaurant, hvor han nakker en stor palme for at løbe tilbage og afslutte med den sidste joke.

:1af5
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Snoop
Kontakt:

Indlæg af Snoop »

Jeg er nu heller ikke helt vild med showet.
Derimod er ekstramaterialet meget sjov. Der er bl.a. et af hans først shows (10 år siden). Har prøvet så at lave den i en 2006 version. Ganske skægt.

Men 200 kr. er denne dvd bestemt ikke værd...
Billede
You can live a life without being seen.
Or you can be seen without any life.
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

Tak for advarslerne.. :)

Overvejede også om jeg skulle gå ud og købe dvd'en.. men kan forstå på det hele at den ikke er de 200,- værd.. :)

Men mon ikke jeg køber den, når den kan findes i reolen med 50-kroners skiver i den lokale Stereo Studio.. min samling skulle jo gerne stadig være komplet.. :D
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Besvar