Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
lol... .. kunne slet ikke ta det seriøst at de vandt.. men sagde det faktisk fra start, at de nok ville vinde fordi der var en del unge der gerne ville se sådan noget..
Tja.. Syns det er morsomt, at sådan et band kan vinde... Nu bliver det spændende at se næste år, hvor der er 10 bands med den den slags musik, der falder igennem med et brag...
Men syns nu egentligt ikke den er så skidt endda deres sang.. Ikke ligefrem en evergreen, men man kan da sagtens holde til at høre den..
Nu sys jeg altså heller ikke at melodi grand prix'et er kendt for at producere/frembringe sange som man bare kan voldhøre hele vejen over sommeren, sååe...
Jo, det er det vel.. Men det er jo hele niveauet i konkurencen.. Synes ikke rigtig der var noget der rigtig var værd at høre på i år... og slet ikke vores twist-ting...
skal være ærlig og indrømme at jeg ikke har hørt mere end 30 sek mgp i år. alle 30 sek var de der aber fra finland. Så jeg ved ikke hvordan kvaliteten var i år. Men den var vel top elendig som mgp altid er. Jeg synes det er skræmmende at en konkurrence som den ikke kan have et højere niveau...
Synes fandme det er i orden... man skal jo også tænke på at det musik som man man altid har hørt til gp... har været for den måske lidt ældre generation, dejligt at se at der nu også er noget for de unge. Synes det er et udemæket nummer. Har bare lidt svært med at tage den seriøse i deres kostumer... bare min lille mening... stavefejl osv er gratis
Synes sgu at sangen er fin nok, synes musiken minder lidt om Alice Cooper. De lever nok ikke helt op til deres "hard rock", det er i hvert fald ikke heavy, men det er på et plan, hvor næsten alle kan være med.
Min favorit var Daz Sampson fra England.. Desværre fik han ikke så mange point..
Nej men havde også på fornemmeren at Finland ville vinde, alle kan jo skrive SMS ind og stemme, tror hovedsageligt det er teenagere der har stemt på dem..
Det er SÅ godt at de vandt.. de 20 andre lande havde satset på en sminket dukke der hverken kunne synge eller se naturlig af..
Men Finland, store mænd i herlige kostumer... det holder sku..
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.