Dagen er så kommet hvor på vi skal ind og forsvarer vores rapport (60 sider), fatter det stadig heller ikke selv vi er jo håndværker ikke brevskriver.. tilbage til handlingen, Vi kommer så ind til fremlægelsen, og hvem skal starte Mig, Doh!!, jeg ligger hårdt ud med at hakke som en riset plade fra 1910, hvorefter det bringer endnu mere indre panik og nervøsitet frem i mig, et par af de andre fra min gruppe frem lægger et par afsnit, og jeg kommer på igen,, jeg ligger jeg Benhårdt ud med mere eller mindre at sige at Vores Fremstillings motode og hjælpe værktøj er "Genialt" Måske det var lige højt nok at skyde hehe. Men det kører derude af til trods for at jeg sidder og ryster som om jeg vidste at jeg sad på en kæmpe bombe som snart ville gå af...
Vi forfremlagt det hele, Vi spørge om de har nogle spørgsmål, hvortil de svarer : nej, desværre i har jo sagt det hele
Jeg bliver kaldt ind for at få min karakter : Jeg går igennem dør åbningen ryster stadig som jeg stadig sad på den bombe, jeg for sat mig ned og den ene sencur spørg mig om jeg var nervøs, Ja, som jeg aldrig har været det før. Hvortil han svarer at det har jeg vist ingen grund til.. han vil bare lige hører mig om jeg har noget at filføje, inde de giver mig min karakter, Nej, jeg syntes nu vi har skrevet, de vi ville sige/forklarer i vores raport.. Jamen godt så, Vi er så blevet enig om at du skal Have ....
Hørte jeg rigtigt, Manden Sagde 11
"Har hørt at man skal dele glæder og sorger med venner og beskendte