Yir! Ku' da godt være det blev værd at se... Håber Blizz er med i udviklingen. Men CGI eller live action? Jeg kan ikke bestemme mig...Variety May 9, 2006 skrev:
"Warner Bros.-based Legendary Pictures has picked up film rights to adapt the popular fantasy video game franchise World of Warcraft and will develop the project with game publisher Blizzard Entertainment, which is owned by Vivendi.
While the "Warcraft" franchise has been around for more than a decade, the most recent iteration, the megahit online title "World of Warcraft," has transformed the video game industry.
Unlike most games, where players pay $50 once and play until they're done, more than 6 million people around the world pay $14.99 per month to participate in the multiplayer game.
Legendary put up half the money for Warners' Batman Begins and the upcoming Superman Returns."
World of Warcraft: The Movie
Redaktør: Moderators
-
Darkheart
- Geografisk sted: Always under // or above
- Kontakt:
World of Warcraft: The Movie
- Darkheart -
We fools who love...
We fools who love...
Wuhuuu endnu et commercielt tiltag til at ødelægge genren for de rigtige rollespil... 
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Warcraft historien er rigtig god og gennemført ja. Men nu er det jo i reference til WoW at filmen laves.
Iøvrigt sjovt nok at det kommer. Da Diablo var på sit højeste så blev der også talt om en film ud fra det univers. Til "rollespilsuniverset" valgte man Warcraft fordi man mente det ville drive for mange væk fra Diablo, der dengang var det community med flest spillere. Mon ikke det sker igen når Diablo III kommer inden for et par år.
Iøvrigt sjovt nok at det kommer. Da Diablo var på sit højeste så blev der også talt om en film ud fra det univers. Til "rollespilsuniverset" valgte man Warcraft fordi man mente det ville drive for mange væk fra Diablo, der dengang var det community med flest spillere. Mon ikke det sker igen når Diablo III kommer inden for et par år.
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
Kan kun sige en ting jeg synes WoW er fucked! jeg bryder mig ikke om tanken med at man laver et spil og tager penge både for spillet og for at folk kan spille det!
Jeg ved ikke om dette er ændret men sidste jeg hørte noget skulle du betale en månedes pris for at spille WoW og det synes jeg er top klamt!
Hvad angår filmen så kan jeg kun give Qleg ret!
Jeg ved ikke om dette er ændret men sidste jeg hørte noget skulle du betale en månedes pris for at spille WoW og det synes jeg er top klamt!

-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Det med at betale gælder ved de fleste større online spil. Det er der ikke noget specielt ved. Og så koster det spillene derforuden også lidt...
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Kontakt:
Jeg retter min udtalelse til at omfatte rollespil (hack n' slash når vi taler WoW)
-
Darkheart
- Kontakt:
Nu er der jo meget lidt MMO over CS... Det er MMO'er som koster om måneden, og det har de nu alle dage gjort (med enkelte undtagelser, som dog kradser ind på andre måder, vist nok fx Guild Wars).YaKuZa_MaB skrev:Oki jeg spiller selv CS CZ og CSS og det er da gratis udover spillet! og efter mine oplysning er CS stadig det meste spillede online spil! i verden!
Og jeg overvejer om ikke WOW faktisk har overhalet CS? Der er tosse-mange der spiller det. Ku' da være spændende at se en statistik på.
Og:
Altså Warcraft, og ikke WOW, og live action, ikke CGI.Blizzard Press Release skrev: BLIZZARD ENTERTAINMENT® AND LEGENDARY PICTURES
TO PRODUCE LIVE-ACTION WARCRAFT® MOVIE
Fantasy game franchise played by millions worldwide to become major motion picture
IRVINE, Calif. -- May 9, 2006 -- Blizzard Entertainment, Inc. and Legendary Pictures today announced that they have entered into an agreement to develop a live-action film based on Blizzard Entertainment®'s award-winning Warcraft® universe. Based on the terms of the agreement, Legendary Pictures has acquired the movie rights for the best-selling game universe, and both companies are now focused on translating the high-quality Warcraft entertainment experience to the big screen.
"We searched for a very long time to find the right studio for developing a movie based on one of our game universes," said Paul Sams, chief operating officer of Blizzard Entertainment. "Many companies approached us in the past, but it wasn't until we met with Legendary Pictures that we felt we'd found the perfect partner. They clearly share our high standards for creative development, and because they understand the vision that we've always strived for with our Warcraft games, we feel there isn't a better studio out there for bringing the Warcraft story to film."
"One of our goals at Legendary Pictures has been to bring heroic stories to life in groundbreaking ways, and it's inspiring to work with a company such as Blizzard that takes that approach with each of its products," stated Legendary Pictures chairman and CEO Thomas Tull. "The Warcraft universe is possessed of such a rich mythology and, as such, serves as an ideal platform as we go about translating that universe into what we intend to be a major event film."
Blizzard's Warcraft games have developed a loyal following since the series debuted in 1994. Warcraft II: Tides of Darkness™, released in 1995, won multiple Game of the Year awards and is still considered one of the best games ever made, and Warcraft III: Reign of Chaos™ broke multiple sales records when it launched in 2002. World of Warcraft®, Blizzard's latest entry in the critically acclaimed franchise, has quickly become one of the world's most popular online games, with more than 6 million paying customers worldwide.
"From our first Warcraft game to our latest novels, our intention has always been to develop a rich fantasy universe that could support stories and products in many forms," stated Chris Metzen, Blizzard Entertainment's vice president of creative development. "In addition to being a truly rewarding experience for us, the creation of this motion picture also feels like a natural next step for the Warcraft universe."
"It's not always the case that interactive game properties lend themselves to proper adaptation to film," said Jon Jashni, Legendary Pictures' chief creative officer. "We are intending to approach this as we would the adaptation of a best-selling novel: respect the essence of all that it is but also build upon that fertile base while translating it into a new medium."
Further details about the upcoming Warcraft movie, including director, cast, and targeted release date, will be revealed in the months ahead.
Senest rettet af Darkheart 10 maj 2006, 17:31, rettet i alt 1 gang.
- Darkheart -
We fools who love...
We fools who love...
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Kontakt:
sjovt du sidder og kalder folk som dig selv for tosser! Online gaming er en af de meste voksende indutrier på verdens plan når man ser hvad de bedste spillere efterhånden tjener så må man sige at det jo ikke kun er for sjov mere!
Personligt har jeg aldrig kunne sætte mig ind i Warcraft nok derfor jeg aldrig har spillet det ret meget! det er sikkert et fedt spil uden tvivl for dem der gider sidde og spille det!
Ved bare jeg altid vil game CS jeg synes det aktione der er i det er for fed når jeg ikke kan komme på paintball baner så tager jeg cs og får mit kick der!
Men wtf folk vil altid mene folk der spiller wow er nørden og at dem der spiller cs er nørder så hvor hele tiden bitche over hvilket der er bedst alle har deres smag!
Personligt har jeg aldrig kunne sætte mig ind i Warcraft nok derfor jeg aldrig har spillet det ret meget! det er sikkert et fedt spil uden tvivl for dem der gider sidde og spille det!
Ved bare jeg altid vil game CS jeg synes det aktione der er i det er for fed når jeg ikke kan komme på paintball baner så tager jeg cs og får mit kick der!
Men wtf folk vil altid mene folk der spiller wow er nørden og at dem der spiller cs er nørder så hvor hele tiden bitche over hvilket der er bedst alle har deres smag!

-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Synes det er en genial måde at generer et overskud hjem på spillet og samtidigt sætte en effektiv stopper for det tab man har ved piratkopiering. Tendensen går mod denne udvikling især i fremtiden, det er for mig at se kun et spørgsmål om år, før man kan næsten få spillet billigt også skal du betale for at gå online.YaKuZa_MaB skrev:Kan kun sige en ting jeg synes WoW er fucked! jeg bryder mig ikke om tanken med at man laver et spil og tager penge både for spillet og for at folk kan spille det!
Ja, CS er stadigvæk det mest populære, men WOW har stadigvæk 6 millioner brugere, så du kan jo næsten regne ud hvad det giver af indtægt for Blizzard
Mht filmen, det lugter af stor fiasko, desværre.
-
Darkheart
- Kontakt:
YaKuZa_MaB skrev:sjovt du sidder og kalder folk som dig selv for tosser! Online gaming er en af de meste voksende indutrier på verdens plan når man ser hvad de bedste spillere efterhånden tjener så må man sige at det jo ikke kun er for sjov mere!
Læs lige hvad jeg skrev igen...
- Darkheart -
We fools who love...
We fools who love...
så du mener ikke CS er mmo ? (massive multiplayer online) :S - undskyld, men hvad fanden er det så?Darkheart skrev:Nu er der jo meget lidt MMO over CS... Det er MMO'er som koster om måneden, og det har de nu alle dage gjort (med enkelte undtagelser, som dog kradser ind på andre måder, vist nok fx Guild Wars).YaKuZa_MaB skrev:Oki jeg spiller selv CS CZ og CSS og det er da gratis udover spillet! og efter mine oplysning er CS stadig det meste spillede online spil! i verden!
Og jeg overvejer om ikke WOW faktisk har overhalet CS? Der er tosse-mange der spiller det. Ku' da være spændende at se en statistik på.
i'm the juggernaut, BITCH!
Det er ihvertfald ikke _massive_ Det referer jo til hvor mange aktanter der der i selve den verden (bane) man spiller i på det givne tidspunkt man er der. Og tolv mennesker er altså ikke massive