Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Ja nu må vi ikke glemme at Hitman: Blood Money er lige på trapperne!
men efter jeg har snakket igen igen med Odder om dette spil ville jeg lige checke op på hvad der sker omkrig spillet da jeg finder ud af at der skal laves en film over spillet.... det er så hvad det er, ikke at jeg synes det er en god ide... men da jeg så læser at det skal være Vin Diesel der skal spille "47" så begyndte mit blood at koge... men da jeg så læste længere nede at der også er snak om at han skal til at lægge stemmer til spillene blev jeg rigtig sur.... ved godt det måske er lidt latterigt at gå amok over et spil men jeg er stor fan af hitman spillene.... når nok om det dagene går og vi nærmer os
On June 15, 2005, various news services reported that actor Vin Diesel signed a contract with 20th Century Fox to star as "Agent 47" in the much-anticipated film adaption of the "Hitman" video game series. Although many of us are upset about Diesel being cast in the movie, we understand that this may have been necessary from either an artistic or marketing perspective, and, since nothing can easily be done about it at this time, we have accepted the decision.
However, we do NOT accept the possibility that Vin Diesel's likeness and voice may be featured in upcoming "Hitman" video games. It is to our understanding that Eidos, Io Interactive, and Tigon Studios are discussing replacing 47's current in-game likeness with that of Vin Diesel, and replacing David Bateson's voice with his, as well
goafreak skrev:Hvis Vin Diesel ligger stemme til Hitman, så ved man da, at man ikke går glip af noget, hvis man spiller uden lyd med musik i baggrunden
Er ikke stor fan af manden, men hans stemme er sgu ret sej.
goafreak skrev:Hvis Vin Diesel ligger stemme til Hitman, så ved man da, at man ikke går glip af noget, hvis man spiller uden lyd med musik i baggrunden
Jeg fik nok af ham i xXx - Man bliver fandeme træt af hans åndssvage kommentarer på alt.
Jeg fik nok af ham i xXx - Man bliver fandeme træt af hans åndssvage kommentarer på alt.
Valgte ikke at se xXx... Hehe.. Det ville jeg ikke byde mig selv..
Jeg kan lige forestille mig filmen, hvor Vin Diesel flyver rundt og leger actionhelt, det bliver forfærdeligt. Det fede ved "47" er jo at han er total rolig, og det er alt andet end Vin Diesel er.