Hvad er jeres fedeste udtryk?

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Hvad er jeres fedeste udtryk?

Indlæg af Deejay_Wonder »

Jeg kalder selv folk der er skaldet for "skaldbabs"

Hvis noget er vildt er det "Crazy daizy"
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

erhmm ved ikke om det er fedt.
Men når nogle er langsomme er jeg begyndte at kalde dem for "Slowly"

eller hvis en ikke er sjov, så er det "Hvor er du non funny"

når noed gør ondt gør det "nallert"

og om nogle er "Fucked up på make-up"
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Trunte: har brugt det i en del år efterhånden og ja det er godt og rammende om alle kvinder....

Og "Du er dummere end hash" er ofte brugt når jeg snakker med folk der ikke lige kan se det åbenlyse i en eller anden ting.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Nå vi køber whiskey køber vi altid "KONGE" som er king george (det var bare den billigste i sin tid - men nu går vi efter den)...

I situationer hvor poptøser vil bruge udtrykket "oh my god", bruger vi udtrykket "emma gad" (kan I høre det??)

I stedet for at sige champ, så siger vi "tjump". Og i stedet for at sige, at vi skal ind og trampe, så siger vi "vi skal ind og gonge"...

Det må være slangen for gruppen.. - hvad jeg lige husker... Der er jo masser af INTERN slang.

Udtryk som "gotta look out for number one" og "et hundeliv" bliver brugt meget..
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
vnL
Geografisk sted: Langt Bortistan
Kontakt:

Indlæg af vnL »

Jeg ynder at sige 60 til alt der har noget med tal at gøre, eller bare for at provokere folk - når nogle spørger om noget får de smidt et 60 i hovedet..
Billede
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

FrZ skrev:I situationer hvor poptøser vil bruge udtrykket "oh my god", bruger vi udtrykket "emma gad" (kan I høre det??)
Fuck et klasseudtryk! En skam at det udtales Æmma Gaj på jydsk, ellers var det blevet importeret næste gang jeg sad overfor en trunte der bruger den amerikanske version af udtrykket.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Hmm...

"Bjælde og en skid" istedet for en milliard andre udtryk..

"Æhh..Ok så" - Til dumme kommentarer eller pinlige ytringer.

"Hest" - Den er pænt random og ved ikke hvordan det startede... Men engang imellem, så falder ordet "Hest" bare ind i samtalen - ikke nødvendigvis med nogen kontekst eller oplæg til det.

"mmmm" Til stort set alt jeg ikke gider/orker svare på...

Ellers er der en millard andre udtryk... Sgu svært at komme i tanke om dem, når man sådan lige sidder og skal remse dem op.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Lokefar
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Lokefar »

dwr skrev: "Hest"...
Jeg bruger "pony". Kan ikke lige komme på andre udtryk, men laver en edit når jeg gør.
Dangerman, keep the bongos alive!!!

"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
Kymze

Indlæg af Kymze »

heh..

"Der lavede du lige en Anna Pihl" blir brugt om folk der dummer sig, eller gør en eller anden åndsvag ting...

"Det skal du ikke bestemme" blir flitigt brugt til og irretere folk.. og den kan bruges lige meget hvilken sammenhæng det er..

Sidste efterår købte jeg en kolonihave, og oppe i den forening har folk meget travlt med og følge med i hvad der sker i de andre haver. Min kammerat har ofte været forbi deroppe, dels for og gi en lille hånd, men også for at hilse på(drikke lidt øl). Her for et par uger siden kom formanden så og spurgte om ham den anden var min tvilling.. heh
Skal så lige tilføjes at vi ikke på nogen måde ligner hinanden.. hverken facon, udseende eller noget andet..
Men efter det er jeg begyndt at sige " Det må vist være min tvilling du har aftalt/snakket med det om.. " Ikke kun oppe i haverne, men også i byen, og på arbejde..
Folk ser ret sjove ud nå jeg siger det, for ret mange ved at jeg ikke har nogen tvilling, og min mor troede slet ikke på den.. desværre.

Skal også lige tilføje at hvis man gentagende ganger nynner " Da farfar var ung.. sån gik det til da farfar var ung.." blir folk også ret træt af det
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Dem lammeste jeg har hørt må være "jeg kan da også bare lave en omvendt David Falk" (situationen med ham, der slog hende Cecilie ihjel i Aalborg på et gymnasium), som desværre bliver brugt en del i min omgangskreds, hvis tøserne er sure på deres kæreste. Synes det er grotesk at man kan tage den situation og vende den til humor. Men måske det bare er mig, der ikke kan se det.
Billede
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Sunshine fed omgangskreds du har dig der.... må jeg ikke være med.
Hoopstar

Indlæg af Hoopstar »

"kamp meget" er et udtryk jeg bruger lidt ofte har jeg taget mig selv i.. hehe eller bare ordet "kamp" det er ikke alt "meget" passer med ind i.
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

"cykler må ej medbringes på madpakken ellers kan leverpostejen forårsage elektriske dyner med implementeret fjederfordeling"

Sætninger som dem bruger jeg hvis der er nogen jeg ikke gider at høre på
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

for faktisk ikke ret lang tid siden, gik vores gruppe i barndom igen.. og siden har vi brugt ord som:

"åndsforsbolle", "ti minutter i bar arm", "chokoladefrø" (knust chokoladefrø, hvis dene r grov), "skråt op" - Evt. bruge den der; "Skråt op skrid du er for lille" hvor man bruger fingrene til at indikere med.

ellers tror jeg bare vi er med på de generelle udtryk, som de fleste har nævnt :)
Mech

Indlæg af Mech »

Satan til hund, den vil rid voer høns!!!
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

ved ikke hvorfor men jeg kalder alle for Spasser Gangster!
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
PsyClone
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

Det var nøj kun™. ©®
pono
devarjokendte.dk

Indlæg af pono »

vnL skrev:Jeg ynder at sige 60 til alt der har noget med tal at gøre, eller bare for at provokere folk - når nogle spørger om noget får de smidt et 60 i hovedet..
Fra klan herman?
CyberZink

Indlæg af CyberZink »

enste jeg bruger er lækker lækker lækker lækker lækker lækker dammmmmmmmmn !
Billede
LeG0lAsDK
Opera anmelder

Indlæg af LeG0lAsDK »

"du er fandme ikke det blodigste bind i spanden" istedet for dyret i skoven.

"Det er fandme offensivt" - Det kan bruges i de fleste sammenhænge...

"gør lige plads til Don fernado fra bjerringbro" - Om (sorry guys) især jyder som vil frem i køen til baren eller andre steder.

Klassiskere som "bettina fra brøndby" og "kaj fra christinia"

"han bliver snart udlært fra købmandsskolen (cbs) + en anden sætning)" - tja om nik&jay kloner og drenge i den dur..

"Man kan godt se at bistanden lige er blevet udbetalt idag" - Om folk som ikke har særlig mange penge, men knalder mange penge af alligevel.

"jeg (vi) er jo ikke taget på Crazy Daisy i Herning vel??" Om belastede musik eller en eller anden skod dj, så plejer vi at sige det..

"Hun var sq sikkert smukt, hvis klokken var 7 og jeg sad og drak Ferne Branca på louises (natcafe i kbh, hvor man seriøst kan fiske krager med hjem :? )"

"Ej, jeg har ikke noget imod jyder, men danmarks største provinsby er altså Malmø!!"

Kvaliteten daler efterhånden iløbet af aftenen, kan ikke huske alle udtryk om de er fede, men det var dem jeg kan huske lige i øjeblikket.

Den sidste om piger, hvis man forklare hvordan hun var i sengen eller hvis man skal kommentere hende overfor VENNERNE (meget vigtigt)

- Maksimalt sprøjt garanteret (en god allrounder, men pas på med at anvende den for ofte)
Besvar