Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.
Fuck fuck hvor dette nummer sparker røv, synes jeg.....
Har hørt det et par gange her i byen i løbet af påsken, så lækkert house eller lad man bare sige at Dangermouse (ham med Black/White bootlegen også kendt som grey album) har været inde over det. Swinger sku godt på dansegulvet og er et dejligt alternativt til RnB og de andre meget populære hits som har revet folk rundt.
Men den potion hype nummeret har fået samt det faktum at det bliver næste uges uundgåelig på P3, burde være nok til at det har potentiale til at blive et af de store forsommers hit, da stilen er funky anlagt. Tror at de fleste folk vil synes det er sku meget godt skruet sammen og vil rykke i byen grundet det tunge beat.
Nu mangler vi blot en stak remixs, men det skal nok komme.
Ihvertfald og stor glæde fra mig.
sangen kan høres på hans hjemmeside [http://www.gnarlsbarkley.com/]
Jeg synes hurtigt jeg bliver træt af den. Dog er der lidt mere håb for Karl G remixet af den, og jeg ser frem til næste single udspil fra ham. Indtil videre er min mening om det han har lavet en anelse spredt. Go Go Gadget Gospel som er med på den amerikanske 12" er noget federe ihvertfald end Just a Thought, som figurere på den europæiske CDS. Den er der ikke meget ved ihvertfald.
Så det bliver spændende at høre albummet når det kommer d. 24 maj. Kan være jeg skal købe det og tage en gennemlytning af det, hvis Take That concerten d. 25. bliver for.... tøset
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright