Fantastisk link til rigtig filmnørdside

Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.

Redaktør: 3dotz

Besvar
3dotz
Members of the Newlyweds

Fantastisk link til rigtig filmnørdside

Indlæg af 3dotz »

Jeg fandt dette link på Jubiis debatforum. http://www.intuitor.com/moviephysics/

Det er alt for sjovt. Det er nogle filmnørder, der påpeger fejl i film. Eller rettere de nøjes ikke med at påpege fejl. De kommer med videnskabelige formler for hvorfor det er fejl.

Deres movie reviews er så morsomme, at jeg nu sidder med et smil man kunne se i Jylland, hvis det havde været lidt mørkere.

Kig på siden og fortæl mig, at det ikke er morsom læsning.

...
Senest rettet af 3dotz 13 apr 2006, 20:18, rettet i alt 1 gang.
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Sikker på, at det er det rigtige link?
For jeg kan intet finde, med nogle film eller noget.
BØH
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Det virker fint her. Og hold kæft hvor er det god humor. De må virkelig kede sig, sikke nogle nørder. Skide god underholdning :D
Billede
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Som hr. 3-prikker og jeg snakkede om i en messengersamtale af de hotte, så er det den slags nørder man kan lide. At lave så meget arbejde for en relativ meget smal målgruppe. Folk der er dedikeret til deres hobby.

Rigtig morsom og interessant side :)
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Kymze

Indlæg af Kymze »

Ja.. det er sku gennemført nørderi... det er sku sejt stuff!
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
Besvar