Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.
eyyy.. jeg vil lige høre om der er andre Dj Cool Fanz her i forumet og hvis i ved hvor de nye er til at finde deepexclusive er joh lukket..:'(
og var på diskotek i går hvor der var et mega fedt dance track(mener jeg) spurgte dj'en hvad det hed og han sagde det hed noget i stil med "my girl" men kan sq ikek finde et dance nummer der hedder det.. vil mene det er nogenlunde ofte spillet på diskoter. kan ikek huske noget fra numemret.. nogen der kan få noget ud af den gang vrøvl ??
hehe jah os det hehe .. men spurgte efter titlen og det var bare my girl sagde han men godt ske det der my er lidt 50/50 om jeg hørte rigtigt.. men vil mene det nok lidt hård dance progressive trance agtigt.. hehe
ved ikek lige om jeg kan uddybe mere hehe
hehe okakoa fint nok .. armen kunne høre på lyden at den var commerciel i lyden sårn en slags den typiske lyd hvis man kan sige det..
men tak for at du ville forsøge hehe
hey paseo.. jeg er også vild emd dj cools mix... hvor mnage ligger du inde med?, jeg har desværre mistet det meste af min samling.,. havde 4-6 stk.. nu har jeg kun vol 6. tilbage... kunne du evt smide nogle af dem op på YSI? takker