Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
ja nu har jeg lagt det her inde fordi jeg synes det er så latterligt at det nærmest er joke men på den anden side så er det et spil men hvorfor skal danske producenter fucke navne op....
PS2 GODFATHER LIMITED EDITION
det er så latterligt at dette cover må jeg have!
det har ikke været andet end en intern joke mellem mig om mine venner der spil spillet så dette ville være "." over I'et
nogen der kan hjælpe.... men latterligt er det hverfald!
udover det. så er dette spil bare en skandale hehe...
de har den fedeste historie til et spil.
Men kæler de for detaljerne? Nope.
bruger flere års gammel grafik motor til spillet.
Samt detajler ibyen er kort sagt kedelige..
lyden er også vildt ringe.
Og i PC udgaven kan man ikke gå ud af bilerne (jeg kunne ikke) godt gået.
Nu er det vel ikke grafikken der skal bære et spil alene? Godt nok er det det de fleste WOW-spillere bruger som argument når de skal forsvare deres 3d-hack-n'-slash spil, men gameplay burde da være væsentlig mere relevant.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Night_Hawk skrev:Og i PC udgaven kan man ikke gå ud af bilerne (jeg kunne ikke) godt gået.
Det problem kan du løse på 2 måder:
1) få fat i en ordentlig crack
2) køb spillet
Men derudover så synes jeg virkelig man har vist inkompetence og mangel på evne til at se hvad der er rigtigt og forkert, når de laver sådan en lortetitel på dansk!
Hvis man endelig vil lave lortetitler, hvorfor gør man det så ikke på andre spil? Og oven i købet på dansk producerede spil?
Eksempler på lortetitler (både spil og film):
Lejemorder
Behov for Fart: Mest Søgte
Skrig 1, 2, 3
Halvt Liv 2
Det er bare 4 eksempler på titler der vil lyde som pis at oversætte til dansk.. tror ikke der er ret mange der har lyst til at spille nogle af de lortetitler
Nu betyder "half-life" halveringstid på dansk. Det hentyder til radioaktives stoffers halveringstid. Og dermed giver titlen faktisk lidt mening på dansk. Omend den så lyder lidt vag er op til en selv at bedømme.
Men generelt. Jeg kan ikke fordrage oversættelser på titler hvad enten det er film eller spil. Den eneste titel der nogensinde har været retfærdig oversat jeg kan komme i tanke om er Sex Games.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Nej... men Sex Games var working-title på filmen. Den eneste grund til at den hedder Cruel Intensions er fordi Sex Games blev censureret til det amerikanske marked.
Det er det samme med film de oversætter..Mange titler kommer til at lyde af h til. Jeg kan slet ikke se ideen i at oversætte titler..Jo måske..Men kun film til børn.
Down1 skrev:Det er det samme med film de oversætter..Mange titler kommer til at lyde af h til. Jeg kan slet ikke se ideen i at oversætte titler..Jo måske..Men kun film til børn.
Cruel Intentions blev oversat til Sex Games... wtf?! Hvad gik det lige ud på? Oversætte fra engelsk til engelsk? Hvorfor fanden så oversætte in the first place?
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.