Angåedne din brug af Kalender
Redaktør: Moderators
Angåedne din brug af Kalender
Jeg sidder og arb. med min makker på et nyt koncept, og det vil glæde os, hvis du vil bruge 15 sek. på at svare på de 5 små spørgsmål angående din Brug af kalender
Vi siger på forhånd TAK! for alle der vil hjælpe os med projektet!
http://www.askpeople.dk?i2=acdbd0a1b723456
Mange hilsner
Acker og Casper
Vi siger på forhånd TAK! for alle der vil hjælpe os med projektet!
http://www.askpeople.dk?i2=acdbd0a1b723456
Mange hilsner
Acker og Casper
Acker
-
snabelfisk
- Geografisk sted: On The Top, See Ya!
Jeg har afleveret min besvarelse, synes bare det var noget mærkeligt noget at man ikke fik en valgmulighed til sidst. Om man ville bruge en online kalender, der kunne man kun trykke ja. Men fandt ud af at hvis jeg ikke trykkede på ja, at den så ville sende alligevel.
Held og lykke i hvert fald
Held og lykke i hvert fald
Im The Stuff Dreams Are Made Of..
mange tak :)
mange tak 
-> snabelfisk - den kan jeg ik helt gennemskue men takker for jeres tid
acker
-> snabelfisk - den kan jeg ik helt gennemskue men takker for jeres tid
acker
Acker
Jeg har også besvaret. Men jeg har ligeledes et kritikpunkt eller to.
Jeg går ud fra at svarer man nej til at bruge en online kalender, så er man fritaget fra at svare på de spørgsmål der vedrører en sådan. Selvom jeg svarede nej til at bruge den online kalender så svarede jeg på alle spørgsmål (på engelsk iøvrigt). De resterende spørgsmål må da være indifferente for hvilke funktioner kalenderen skal indeholde. Derfor skal der være en mulighed for respondenten at kunne læse, at man blot kan svare nej og derved trykke videre (Ved ikke om det er muligt).
For at undgå kommentaren "Jamen vil du ikke bruge en online kalender, så lad være med at svare", så må det vel også være lige så væsentligt hvorvidt det er en ønsket funktion eller ej. Hvis ikke er spørgsmålet om man vil bruge det ihvertfald irrelevant.
Nå ja... så var der lige den tidligere nævnte DENGLISH mix. Det får det til at give et meget uprofessionelt og uengageret helhedsindtryk. Så få det lige rettet.
Jeg går ud fra at svarer man nej til at bruge en online kalender, så er man fritaget fra at svare på de spørgsmål der vedrører en sådan. Selvom jeg svarede nej til at bruge den online kalender så svarede jeg på alle spørgsmål (på engelsk iøvrigt). De resterende spørgsmål må da være indifferente for hvilke funktioner kalenderen skal indeholde. Derfor skal der være en mulighed for respondenten at kunne læse, at man blot kan svare nej og derved trykke videre (Ved ikke om det er muligt).
For at undgå kommentaren "Jamen vil du ikke bruge en online kalender, så lad være med at svare", så må det vel også være lige så væsentligt hvorvidt det er en ønsket funktion eller ej. Hvis ikke er spørgsmålet om man vil bruge det ihvertfald irrelevant.
Nå ja... så var der lige den tidligere nævnte DENGLISH mix. Det får det til at give et meget uprofessionelt og uengageret helhedsindtryk. Så få det lige rettet.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
hey hey
eng det dansk/engelske så har i ret det er rodet o uproff men det har desværre ikke været muligt da jeg ik har kontrol over de danske sætninger 
vi kan som udgangspunkt godt bruge dine besvarelser og andres omhandlende funktionene og din holdning til dem selvom du ikke vil bruge en online calender.
Men mange tak for besvarelserne
vi kan som udgangspunkt godt bruge dine besvarelser og andres omhandlende funktionene og din holdning til dem selvom du ikke vil bruge en online calender.
Men mange tak for besvarelserne
Acker