Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
jeg syns også vi skal indføre rygeforbud her inde... der ik noget være end og komme ind i et forum også har der bare været en lige før en som har røget helt vildt mens han var her inde.. adder bader... puha røg er ulækkert...
Jeg synes klart man skal finde en anden løsning end de standard udstødningsrør - vi ender jo med at have elefanter over alt indtil nettet bryder sammen!
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Ser dog et problem i at anvende forskellige udstødningsrør, ikke til at vide hvilken pop3 man skal dcc sin røg til. og da slet ikke nu når jupiter kun har 5 måner tilbage
nja, men nu ser det jo ud til at dk blir røfrit... og hurra for det!
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
squ også fint med mig... mon ikke der kommer lokaler hvor det er tilladt at ryge. Ellers vil vi se et helt nyt problem for diskoteker, værtshuse osv. de skal have 50% af deres gæster såtende uden for 50% af tiden.
Jeg tvivler på at der overhovedet gider komme folk på diskoteker hvis der bliver rygeforbud. Eller antallet af gæster bliver i hvert fald voldomst skåret ned
Sunshine skrev:Jeg tvivler på at der overhovedet gider komme folk på diskoteker hvis der bliver rygeforbud. Eller antallet af gæster bliver i hvert fald voldomst skåret ned
Fungerer dog meget godt i både uk og ita (eller er det kun irland??) - og skotland..What ever... Tallene viser at det ikke ændrer noget - Folk vænner sig hurtigt til det.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
I Norge fungerer forbudet upåklageligt. Dog nåede en af mine venner der netop har været deroppe og besøge en ven at ryge 20 smøger på en aften trods det at han skulle ud hver gang for at ryge...
I Norge var der dog kommet et problem. Man kunne lugte andre folks sved. Det var en stor klage og mere generende end røgen mente mange.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright