Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Madonna til horsens det er sku den bedste nyhed længe.. det er sku lækkert at der er andre byer end københavn der kan trække de store navne til..
Hørte det også på P3, og han turistcheffen for horsens vil ha hende med til middelalderfestival og i statsfænglet i samme hug..
så nice ting.. men det ville naturligvis ha været meget bedre hvis hun havde kommet til bornholm, men det må blive næste gang
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
Lol statsfængslet..... man imponerer ikke en kvinde som bruger alt sin tid i US og UK med et dansk fængsel...
Turist chefer skal fuckin get with the program.... eller vent... nej lad dem bare koge.... kommer og tar deres job om nogle år