Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
why why why? Hvorfor altid horsens, for helvede lads os stoppe denne udligningsordning, det kan ikke være rigtigt at alle de jyske sorte penge går til at få koncerter til at blive spillet derovre..
@down1: Den skulle være god nok, kender en inde fra dkbmotor (et af eu's største koncertbookingsfirma) som fortæller at de ligger i forhandling med hende om at få hende til horsens. Det er dem som står for det praktiske ved hendes nordiske tur. Så backstagepas here i go, hvis det bliver en realitet.
Madonna i Horsens bliver sikkert droppet så snart Horsens selv finder ud af at de ikke har plads til at holde en sådan koncert alligevel efter den kommende Rolling Stones fiasko.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
QrazyLeg skrev:Madonna i Horsens bliver sikkert droppet så snart Horsens selv finder ud af at de ikke har plads til at holde en sådan koncert alligevel efter den kommende Rolling Stones fiasko.
Misundelse er en grim ting.
Hvorfor fanden skulle det blive en fiasko, det kan du da ikke sige en skid om.
Iøvrigt har de før ordnet stjerner som
Elton John
Robbie Williams
Paul McCartney
Så jeg ser nærmest ikke nogen bedre rustet.
Alternativet havde været noget stort i parken eller noget, som jo formentlig så havde gjort at koncerten ikke var blevet en realitet.
Horsens vil jo netop holde forholdsvis små "hyggelige" koncerter.
/Lunapark
Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
QrazyLeg skrev:Madonna i Horsens bliver sikkert droppet så snart Horsens selv finder ud af at de ikke har plads til at holde en sådan koncert alligevel efter den kommende Rolling Stones fiasko.
LunaPark Wrote:
Små hyggelige koncerter... 26 mtr høj scene og 106 rolingstones lastbiler... hvis det er din mening om "små hyggelige koncerter" så vil jeg gerne se de store.. hehe
LunaPark Wrote:
Små hyggelige koncerter... 26 mtr høj scene og 106 rolingstones lastbiler... hvis det er din mening om "små hyggelige koncerter" så vil jeg gerne se de store.. hehe
Jamen brokken gik jo på at der ikke var plads nok..
/Lunapark
Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
Jeg er så absolut ikke misundelig LunaPark, misforstå mig ikke. Jeg er ikke fra København eller øerne hvis det er det du tror og Horsens er noget billigere for mig end i transport end Staden er det. Ja de har holdt en intim-koncert med Robbie Williams. Dvs ikke særlig mange tilskuere.
Det jeg mente var bare at jeg ikke tror Horsens er stor nok til Rolling Stones og med hensyn til hvor mange billetter der er solgt. Derforuden så var Horsens, så vidt jeg har forstået det, nødt til at give en betydelig overpris for RS og med de mange (rigtig gode) arrangementer, der tydeligvis ikke koster borgerne i kommunen penge. Betydningen af overprisen på arrangementet skulle ifølge medierne være så stort at det ikke vil kunne tjene sig ind ved lokal handel i forbindelse med arrangementet, og så er den økonomiske konsensus væk. Så kan jeg ikke lade være med at drage en sammenligning med Farums storhedstid og de tiltag der kom der på idrætsområdet. Jeg er blot en smule skeptisk, ikke andet.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
ja jeg ville gerne se rs men desværre ingen billetter men nu er der hvor jeg arejder blevet tilbudt at lave afterparty for showet så måske kan jeg komme med alligevel...
horsens er ikke ret stor men der er rigeligt med plads der er 3 afkørsler på motorvejen og med ringvejen er det nemt at komme rundt i byen.. jeg er ikke selv fra horsens men har kørt der meget i lastbil så..
Nu må jeg lige minde jer om at det ikke var heeelt tilfældigt at RS røg til horsens.
Når den ansvarlige for deres booking i DK sjovt nok har økonomiske og personlige interesser i Horsens ny teater( eller hvad det hedder) så er det da ikke mærkeligt at de ryger til horsen og derved gir byen en masse reklame. Prisen kender vi jo godt (eller DR gjorde) Eller retter sagt de kendte den pris som viborg (mener jeg) bød og den var enten ikke stor nok eller valgt fra pga. andre grunde (tilbage ved bookerens egne interesser)
Jeg kender ikke faciliteterne i horsens, så aner ikke hvor mange de har plads til og hvordan forholdene er for gæsterne. Men hvis de skal ha så mange til RS som der var snak om, skal de ha noget der ligner den bredeste græsplæne i norden. For man kan simpelthen ikke til en sådan koncert tillade sig at lave en lang koncertplads, som jeg desværre frygter de gør (der har danske arrangører generalt et problem, de har ikke fattet det)
Må indrømme at jeg har svært ved at se hvad der er af fordele i at horsens trækker alle navne. selvfølgelig er der fordele for horsen (hvis de kan klare presset) Men jeg så det som en større fordel hvis aalborg, århus, viborg, esbjerg osv også fik en del af kagen. (det kan man selvfølgelig ikke bebrejde horsens) bare en general tanke.
DKBmotor som er det største danske koncertbooker herhjemme, underskrev i forbindelse med Bob Dylan en samarbejdsaftale med Horsens Ny Teater. Efterfølgende har alle de andre koncerter som er blevet arrangeret med store navne i Horsens, blevet koordineret af DKBmotor, årsagen til dette er bla. at Parken koster små 3-4.5 mio at leje til en koncert og udover dette så har Horsens også givet DKBmotor et større markedsføringstilskud end de andre danske spillesteder kunne give. Så årsagen til at de helt store navne kommer til Horsens er at DKBmotor kan tjene flere penge ved at afholde dem der, end andre steder i landet.
@Qleg, at Rolling Stones koncerten så giver underskud, er ligegyldigt da det handler om fra Horsens Teater side, at udkonkurrere de andre jyske mulige koncertsteder.. Det er almen markedsforståelse.