Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
The sequence where the tires roll up a slope looks particularly impressive but is very simple. Steiner says that there is a weight in each tire and when the tire is knocked, the weight is displaced and in an attempt to rebalance itself, the tire rolls up the slope
Så ikke noget bånd, kun vægte i hjulene.. Det kræver god præcision at sætte op..
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
Det er en tro kopi af et VHS-bånd der en gang er udgivet til brug i folkeskolernes fysik-timer. Mener den hedder "Tingenes Gang" eller sådan noget. Har selv set videoen, og den her reklame er fuldstændig magen til, tingene er bare erstattet af bil-ting...