Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Men jeg tænkte lige på at høre med græker kaj om han kunne køre bud på sin puch, men ved nærmere efter tanke tror jeg sku han snakker for meget, og laver for lidt
men spændende ide ellers..
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
Men jeg tænkte lige på at høre med græker kaj om han kunne køre bud på sin puch, men ved nærmere efter tanke tror jeg sku han snakker for meget, og laver for lidt
men spændende ide ellers..
Husk nu at give NCO en procentdel for han hjælp med ideen
Feffe det er så true hvis vi bare havde din skinnende isse til at forstærke signalet så ville det virke meget bedre. Eller din tragt af en næse så vi i det mindste kunne se noget parabol tv