Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.
Denne serie har præmiere på søndag på TV3 kl. 20, og da jeg har set alle afsnittene (indtil videre), vil jeg bare lige smide en anbefaling til jer alle.
I mine øjne overgår Prison Break, Lost mange gange. (Nu får jeg sikkert smæk af både frz og sensei )
Den er utroligt kryptisk, spændende, nyskabende(?) og ikke mindst SPÆNDENDE.
Anywho, jeg vil give denne serie 5 ud af 6 Fef'er.
Prison Break er en superfed serie synes jeg. Og den er for mig noget bedre end Lost, som jeg ikke rigtig tør følge med i pga udgifter til dvd-køb hvis jeg kan lide den.
QrazyLeg skrev:Prison Break er en superfed serie synes jeg. Og den er for mig noget bedre end Lost, som jeg ikke rigtig tør følge med i pga udgifter til dvd-køb hvis jeg kan lide den.
Seriøst... se den... uanset hvad det kommer til at koste dig i dvd'ere er det det værd... Lost er den fedeste opfindelse siden skiveskåret franskbrød
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
Zukot skrev:Kom 5 minutter for sent ind i serien, havde fuldstændigt glemt den..
Hvad kom han ind og sidde for og hvorfor bliver han kaldt fisk???
Som Lokefar skriver så gik han ind i en bank og begyndte at skyde...
Da han røg i retten tilstod han alt, og ville ikke have at hans advokat skulle forsøge at få ham frikendt... Man fandt så senere ud af at han faktisk gerne ville i spjældet, for at hjælpe sin bror som sidder inde...(uskyldigt dømt..?!)
Navnet "Fisk" tildeles alle nye fanger i de amerikanske fængsler.. hvis man ser andre fængsels-film/-serier vil man tit opleve at de nye fanger bliver kaldt "Fisk" og en klassisk scene som er brugt i mange film er, når de nye fanger bliver ført til cellerne og alle de "gamle" fanger i kor råber "Fish, Fish, Fish...!"
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |