Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Har lige bladret den igennem.. der er var godt nok et par stykker med alt alt for store patter til man synes det er attraktivt..
og synes sku M! er ved at falde af på den.. der er jo ret mange af de kællinger der har ret for meget tøj på!
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
Hoopstar skrev:lidt statistik.. 61% med bikini/undertøj 33% topløs 6% nøgen... så ja.. den er ikke helt god mere..
Ja nemlig lige hende der.. Jeg skrev en mail til M! og brokkede mig over at de havde fået en trans med fugemassepatter med i deres forsidejagt, som i forvejen suttede max røv i år..
For det er sku for galt..
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
Hun er sku da pro stripper hvis jeg ikke tager meget fejl! og hvis i synes de kasser er store så skal i bare se min kones!! Damn det skrev jeg ikke det der hehe
YaKuZa_MaB skrev:Hun er sku da pro stripper hvis jeg ikke tager meget fejl! og hvis i synes de kasser er store så skal i bare se min kones!! Damn det skrev jeg ikke det der hehe
http://www.stripper-maya.dk/ ja det er der da noget om at hun er... men synes nu ikke det forbedre hendes udseende på nogen måde, hun ligner stadig en trans..
YaKuZa_MaB skrev:Hun er sku da pro stripper hvis jeg ikke tager meget fejl! og hvis i synes de kasser er store så skal i bare se min kones!! Damn det skrev jeg ikke det der hehe
http://www.stripper-maya.dk/ ja det er der da noget om at hun er... men synes nu ikke det forbedre hendes udseende på nogen måde, hun ligner stadig en trans..
PsyClone skrev:Ej, man skulle tro de patter var lavet i en garage i polen med en ske som operations redskab. ;s
ja, og hun har nok fået lavet fjæs samme sted!
Kymze skrev:Har lige bladret den igennem.. der er var godt nok et par stykker med alt alt for store patter til man synes det er attraktivt..
og synes sku M! er ved at falde af på den.. der er jo ret mange af de kællinger der har ret for meget tøj på!
Kymze skrev:Ja nemlig lige hende der.. Jeg skrev en mail til M! og brokkede mig over at de havde fået en trans med fugemassepatter med i deres forsidejagt, som i forvejen suttede max røv i år..
For det er sku for galt..
Derfor opsage jeg mit abonnement for 1 år siden...
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
Kvaliteten på de babes er generelt lav i år - dog har jeg min klare personlige favorit i nr. 20... Hende synes jeg til gengæld også, at hun er rigtig fræk at se på...