Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
host skat host hvad dælen er det for et bande ord?? ikke noget jeg er den store tilhænger af... men nå håber i kan svare på mit spørgsmål ifølge min ferieseddel står der at jeg har penge til udbetalling men nu hvor jeg skylder lidt i skat er det noget der påvirker mine feriepenge eller??
Tumle skrev:host skat host hvad dælen er det for et bande ord?? ikke noget jeg er den store tilhænger af... men nå håber i kan svare på mit spørgsmål ifølge min ferieseddel står der at jeg har penge til udbetalling men nu hvor jeg skylder lidt i skat er det noget der påvirker mine feriepenge eller??
svaret er enkelt: nej, det påvirker ej dine feriepenge.
hvis du havde ændret den sidste år havde den virket
mikeman DK
.......................................................................................................................................
Er det ulovligt at vedhæfte en fil hvis man sender en mail til en straffefange?
kloojve, tjek din forskudsopgørelse for 2006 - den er rettet fra 2005 til 2006. Ellers bare bestil en ny derindefra, der plejer at gå en lille uge så har man den.
Ellers bare vær sikker på at du har angivet en nemkonto, så bliver pengene overført til den af sig selv
Jep, det er den 23. de går ind. Hvis der ikke står en kode på din forskudsopgørelse er det fordi du har været inde og ændre den på et tidspunkt, så må du bare bestille en ny
Jeg skal betale 2 kg, men hvis nu der er nogen af jer der har fået kassen tilbage der lige tager et par % af jeres så skulle det nok kunne dække det...
Chart Attack er jo steder hvor man deler og deler med glæde det girokort