Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
- Opret en konto på http://www.bet24.com - hvis du da ikke allerede har en i forvejen
- send en sms til 1266 med teksten "bet24"
- du modtager kort efter en kode, som du taster ind på din bet24-konto
- vupti: Du har nu 200 kr at spille for, og det ganske gratis.
Fik jeg sagt, at det kun koster alm. sms takst?
Jeg har selv lige brugt tricket - og det virker!
God fornøjelse.
PS. pengene skal spilles igennem 3x før man kan hæve dem. Jeg sidder og hygger mig i pokerrummet, synes da lige jeg ville dele det her tip med jer
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
FrZ skrev:PS. pengene skal spilles igennem 3x før man kan hæve dem. Jeg sidder og hygger mig i pokerrummet, synes da lige jeg ville dele det her tip med jer
Pengene skal igennem 3x på deres odds .. Ikke 3x i poker.
Men benyttede mig af tilbudet for snart en uge siden, og det er rigtigt lækkert. Vandt næsten 700,- på "Spin Win", hvilket var meget sjovt
klamt.. har aldrig været tilmeldt Bet24 så vidt jeg ved af.. og får denne besked: Der kan kun gives een adgangskode pr. telefonnummer. Dit nummer er allerede registreret. Mvh. Bet24
13:00 GMT Ons
15.03.2006 Football - Cup
Russia Spartak Kostroma
- CSKA Moscow 2 1.47
13:30 GMT Ons
15.03.2006 Football - Algarve Cup, Women
International Sweden
- France 1 1.86
16:00 GMT Ons
15.03.2006 Volleyball - A1 Men
Greece PAOK
- Panathinaikos 2 1.15
Samlede væddemål: 3,14
Beløb: 200,00 DKK
Mulig tilbagebetaling: 628,00 DKK
Det er vil så 3x så jeg kan få dem udbetalt ikke ?