Johny kysser til DMA
Redaktør: Moderators
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
Johny kysser til DMA
EDIT:
Billederne er fjernet
EDIT:
Billederne er fjernet
EDIT:
Senest rettet af UnitedPublic 16 mar 2006, 16:26, rettet i alt 3 gange.

_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
Ad... Absolut ikke. Har ikke den store kommentar til det, men han må da virkelig mangle en fanskare hvis han ikke kan finde nogle bedre. Siger måske lidt om hvilken aldersgruppe der sætter dagsordenen for populær musik i dette musik-ånds-forladte land
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Gør mig nu ikke så meget.. der er jo hverken blottet kød, seksuelle ting eller andre ting der er direkte skadelige for en mindreårig tøs.. det var jo bare en lille snaver...
men personligt ville jeg nok ha valgt en ældre, for det kan ikke være meget erfaring sån en lille tøs har
men personligt ville jeg nok ha valgt en ældre, for det kan ikke være meget erfaring sån en lille tøs har
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Kan nu ikke helt se, hvem fjolset er, men selvfølgelig er det ikke i orden, hvis det er en mindreårig.
Dog vil jeg sige, at det ikke er lige til at se, at den trunte der ikke er 17 eller 18 år gammel, hvilket hun ligner i mine øjne, så forstår nu godt, hvis manden ikke har vidst det. Men selvfølgelig er det ikke i orden, hvis hun er mindreårige.. I det hele taget under 18.
Dog vil jeg sige, at det ikke er lige til at se, at den trunte der ikke er 17 eller 18 år gammel, hvilket hun ligner i mine øjne, så forstår nu godt, hvis manden ikke har vidst det. Men selvfølgelig er det ikke i orden, hvis hun er mindreårige.. I det hele taget under 18.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Det ligner Johnny Deluxe - Hvor er det fra?PsyClone skrev:Hvem fanden er det?
Og synes også det er lidt nasty, hehe, men han kan vel ikke få ældre når han laver sådan noget musik.
Senest rettet af goafreak 13 mar 2006, 17:28, rettet i alt 1 gang.
BØH
Hihihi... det var en morsom dag.odder skrev:Det eneste jeg kan læse her er noget med Jamie Lynn Spears
Anyway.. det er Anne Gadegaard så vidt jeg er informeret.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
Det ligner hende ikke. Prøv at tjekke hendes bisser på http://www.annegadegaard.dk/ og så på det ene billede. Hun har da fået fixet dem så.QrazyLeg skrev:Anyway.. det er Anne Gadegaard så vidt jeg er informeret.
Jeg kan selvfølgelig ta' fejl.
BØH
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
hehe jaQrazyLeg skrev:Hihihi... det var en morsom dag.odder skrev:Det eneste jeg kan læse her er noget med Jamie Lynn Spears
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Sådan noed kan laves nu til dagsgoafreak skrev:.. Bortset fra hendes meget iøjnfaldende pløkker der skriger langt væk af dårlig tandpleje.SimonThaMan skrev:Anne Gadegaard er der potentiale i
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Ja meget skræmmende, tænk nogle er så fucked up syge i skalden så de kan få sig selv til det.nco skrev: - Men nu vi snakker om pædofili, nogen der står Station 2 til aften? Skræmmende.
Hvad er det der går galt når man kan gøre det?
De må havde en meget mærkvædig barndom, nægter at tro på at en normal mand kan finde på det.
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!