anmeldelse af Gasolin (dokumentarfilmen)

Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.

Redaktør: 3dotz

Brugeravatar
FuKe

Indlæg af FuKe »

Hmm... Jeg har da aldrig hørt om en aldersgrænse for at gå i biffen? Mine venner er da tit i bio uden forældre/voksne? Tror ikke det er sådan i Kennedy Arkaden i Aalborg... Men er egentlig også begyndt at gå lidt meget i biffen sammen med vennerne... :) Kunne da godt være at man skulle ofre lidt knaster på det alligevel :P
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

FuKe skrev:Hmm... Jeg har da aldrig hørt om en aldersgrænse for at gå i biffen? Mine venner er da tit i bio uden forældre/voksne?
Må man gerne sige LOL til sådan en kommentar?? :lol: :lol: :lol:
Billede
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Jep, det må du gerne. Jeg ligger pt flad af grin over et par indlæg...
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Knægten kakao ik gøre for det. Han er 13.. Det var vi jo allesammen engang. Men nok ikke så naive. Hehe
Billede
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

FuKe skrev:Jeg har da aldrig hørt om en aldersgrænse for at gå i biffen?
BioCity Aalborg har skam aldersgrænse for flere af deres film. Et par eksempler:
  • Billede Tilladt for alle - fx Lille Kylling
  • Billede Tilladt for børn over 7 år - fx Zathura
  • Billede Tilladt for børn over 11 år (dig!) - fx Narnia
  • Billede Tilladt for børn over 15 år - fx Syriana
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

QrazyLeg skrev:Jep, det må du gerne. Jeg ligger pt flad af grin over et par indlæg...
Hvis "et par" omfatter mine, vil jeg gerne sige til mit forsvar at det er utroligt længe siden jeg sidst var i en biograf. Jo jo, jeg ved skam godt at der findes "minimum-aldersanbefalinger", men har aldrig hørt om, at kontrollørerne i praksis forbød adgang, hvis man ikke kunne opfylde aldersgrænsen!
Besvar