Ved ikke om det er muligt, men forsøger alligevel! Nogen der ved hvor man kan hente Gasolin dokumentar filmen? Ved godt at den helt ny, meeen på et tidspunkt kommer den vel nok til at ligge et sted
CyberZink skrev:Gasolin.DVDSCR.DANiSH.DD5.1-DEF er ude.. sprøg rundt så finder du den nok
Er jeg interesseret i, noget du vil dele ?
ja jeg har den på mit super 1337 ftp site som hedder DSS (Danish Super Site).. som kører på en 1gbit Dk linje... og jeg betaler kun 149,- pr mrd for 50gb leech om mrden.. men pm mig så kan jeg sende den til dig og sætte dig i kontakt med ejeren vis du også vil på DSS...
CyberZink skrev:[ja jeg har den på mit super 1337 ftp site som hedder DSS (Danish Super Site).. som kører på en 1gbit Dk linje... og jeg betaler kun 149,- pr mrd for 50gb leech om mrden.. men pm mig så kan jeg sende den til dig og sætte dig i kontakt med ejeren vis du også vil på DSS...
smart ass
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
CyberZink skrev:[ja jeg har den på mit super 1337 ftp site som hedder DSS (Danish Super Site).. som kører på en 1gbit Dk linje... og jeg betaler kun 149,- pr mrd for 50gb leech om mrden.. men pm mig så kan jeg sende den til dig og sætte dig i kontakt med ejeren vis du også vil på DSS...
smart ass
...
ja spil du bare smart du bare pisse misundelig.... din lede taber.. muahahhahaha