Nogen som har denne mobil og kan anbefale eller sige det er noget lort ?
Ser det lidt som et minus jeg skal have 3, men kan godt lide prisen 299.
Men hvis i har lidt brugbar info så smid..
overvejer meget kraftigt at købe en N6280 +/- ?
Redaktør: Moderators
-
snabelfisk
- Geografisk sted: On The Top, See Ya!
Den kører på symbian 40 series, som er helt nyt. Så der er et par irriterende småfejl ved den. Ved min og de fleste andre jeg kender, så har den en tendens til at genstarte når man vælger fra lydløs profil til normal. Hvis man så vælger igen, så er der ingen problemer. Efter sigende skulle der kommer en software opdatering i starten af marts som vil afhjælpe de børnesygdomme. Jeg skal i hvert fald have nyt software, desuden synes jeg osse det er lidt for klamt at min højre genvejstast ikke kan hedde andet end planet 3.
Ellers synes jeg det er en rigtig fed tlf, den bedste jeg har haft. Og det har været mange. Andet du vil vide, så siger du til
Ellers synes jeg det er en rigtig fed tlf, den bedste jeg har haft. Og det har været mange. Andet du vil vide, så siger du til
Im The Stuff Dreams Are Made Of..
Hvis du kan undvære 3g-funktionerne og muligheden for at optage video i vga (15 fps) så køb en 6270 istedet, eller vent indtil alle softwareproblemerne med 6280'eren er løst med en ordentlig opdatering...
Jeg har haft min 6270 siden slutningen af november og det er den bedste mobil jeg har haft - men skifter dog stadig til en 6280 når den kan købes uden 3-branding og minus de problemer der er nu (af den ene grund at den kan optage video i VGA imod QCIF på 6270 - 3g har jeg ikke brug for, der er alligevel ikke dækning her hvor jeg bor...)
Jeg har haft min 6270 siden slutningen af november og det er den bedste mobil jeg har haft - men skifter dog stadig til en 6280 når den kan købes uden 3-branding og minus de problemer der er nu (af den ene grund at den kan optage video i VGA imod QCIF på 6270 - 3g har jeg ikke brug for, der er alligevel ikke dækning her hvor jeg bor...)
Daffy
jeg har også haft en 6270 siden december og kan sagtens anbefale den..
I starten virker den som et stykke plastik men når man li for brugt den lidt blir den sq god nok... Syns det er fedt med den store skærm og at man kan ligge film og andet sjov ind og se det hvor man vil...
Der er også 2 dejlige stereohøjtalerer i 6270 som jeg ik mener er i 80'eren...
Har ik selv brug for 3 så jeg er fuldt ud tilfreds med denne
I starten virker den som et stykke plastik men når man li for brugt den lidt blir den sq god nok... Syns det er fedt med den store skærm og at man kan ligge film og andet sjov ind og se det hvor man vil...
Der er også 2 dejlige stereohøjtalerer i 6270 som jeg ik mener er i 80'eren...
Har ik selv brug for 3 så jeg er fuldt ud tilfreds med denne
La Onorata Societá = Chart Attack