HvOrFoR Zka folk lærerer a zTAv?!!!!?

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

dwr
Moderator

HvOrFoR Zka folk lærerer a zTAv?!!!!?

Indlæg af dwr »

Tjah... Ellers kan du jo selv vurdere om du ville kunne tage den her seriøst:

Yakuza, Mail og Legolasdk - I LUKKER BARE RØVEN! :lol:

Billede
Senest rettet af dwr 15 feb 2006, 00:13, rettet i alt 2 gange.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Bubbie

Indlæg af Bubbie »

:roll: :roll: .. Ville sgu være et helvede..
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

:lol:

Ad... minder om en offentlig ansat sms-trunte...
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
PsyClone
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

Hahaha, hvor grimt.

Knuzzar og møz.. Haha.
Zukot
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Zukot »

QrazyLeg skrev::lol:

Ad... minder om en offentlig ansat sms-trunte...
Præcis :D
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

Jeg får knopper af alle de trunter der ikke fatter at alle ord ikke skal staves med Z! :evil:
Får kvalme når jeg læser indlæg diverse steder og de fleste af dem så slutter med: KnuZ og MøZZer! :evil:
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

TheJackal skrev:Jeg får knopper af alle de trunter der ikke fatter at alle ord ikke skal staves med Z! :evil:
Får kvalme når jeg læser indlæg diverse steder og de fleste af dem så slutter med: KnuZ og MøZZer! :evil:
Ej altzå hvorfor dog det ? Det er da max narjz når folk skriver med Z'er. Elsker det ! (NOT!)

KnuZzAr amh :D :D :D :) :lol:
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

amh skrev:Ej altzå hvorfor dog det ? Det er da max narjz når folk skriver med Z'er. Elsker det ! (NOT!)
EDIT: Eiij azzzårh, hvårfår d? D r da max narjz når folk zkriver mæ z'eeer. Ælzkarh d!

amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

mikkel_hansen_99 skrev:
amh skrev:Ej altzå hvorfor dog det ? Det er da max narjz når folk skriver med Z'er. Elsker det ! (NOT!)
EDIT: Eiij azzzårh, hvårfår d? D r da max narjz når folk zkriver mæ z'eeer. Ælzkarh d!

haha! Sådan!!

Folk ved godt jeg ikke kan snuppe de dér Z'er, så det er længe siden jeg har fået en besked med det :D
Zukot

Indlæg af Zukot »

Det får jeg heller ikke mere, jeg fik det også så eftertrykligt sagt til en gammel klassekammerat at jeg ikke ville have sådan nogle beskeder..

En anden ting jeg heller ikke kan klare er når vi nu snakker om SMS sprog det er folk der slutter en sætning af med "Smiler" eller "Smil" :twisted:
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

PÅ grund af Arto tråden i et andet rum prøvede jeg for sjov at se efter de liderlige piger.

Det første der skar mig i øjnene var dette indlæg. Her kan man tale om sprogstøj i den store stil. SeZZ

Lul|ah'sz..
Lørdag d. 18. februar 2006

Jeq SynsZ iiK Det Her Er Fedt mere ..
Jeq Har Været RIGTIG Forelsket 3 qanqe ..
0q Jeq Tr0r Først Den 4'er Ganq Bliver 0m Meqa Lanq Tid ..
Ham Jeq Nok Har Været Aller Mest Forelsket ii Er Diq Nicklas ..
Nicklas , Jeq Hader Virkeliq Når Vi Er Uvenner , F0r Duh Ved Hv0r Meqet Jeq Elzsker Diq ..
Jeq Kan Seriøst iiK Leve Uden Diq .
0q Det iiK Bare n0qet Jeq Siqer Det Skal Duh Fandme Vide Skaat ..
Jeq Elzsker Diq Stadiq Helt Vildt Meqet ..
Men Selvom Jeq Er Forelsket ii En Anden , Så Har Jeq iiK qlemt Diq 0q Smidt Diq Væk , F0r Duh Er Stadiq Mit Et 0q ALT ..
Husk Nu ALT Det Duh Har qjort For Miq ..
Fek.s Duh Har Altid Hjulpet Miq Når Jeq Har Været Ked a Det ..
0q Den Daq På Flintholm Duh Ved iiK Hvor Meqet Det Betød For Miq a Duh Faktisk Løb Efter Miq Da Jeq Prøvede oq Løbe Fra Diq
0q A Jeq Bare iiK Måtte qå ..
Duh Rinqede Til Min Mor oq Saqde Duh iiK Kunne Finde Miq ..
0q Jeq Sad Liqe Ved Siden a Diq .. Jeq Sad oq Græd På Trappen ,. Mens Duh Snakkede Til miq , Jeq Ville iiK Svarer For Jeq Var Jo Ked a Det .. Men Så Saqde Duh Hvisz Duh Stadiq Elsker Miq Så qi Miq Et Kram , 0q SELF ELSKER JEG DIG DIN NAR , Så Jeq Krammede Diq Da ..0q Så Saqde Duh , K0m Vi Taqer Hjem Til Miq Så Du Ka Sove Hosz Miq , Så Taqer Duh Tilbaqe iimorqen .. Så Da Vi Kom Hjem Var Kl. Vel En Halv Tolv - Tolv .. Duh Toq Miq i Hånden op Til Toqet oq Holdt Miq i Hånden Hele Vejen Hjem Til Diq , Er Duh Klar 0ver Hv0r Glad Jeq Blev ?? Duh Har inqen Anelse om Det ..
0q Så Gik Vi ii Senq .. Duh H0ldte 0m Miq HELE Natten Man Skulle Tr0 Duh iiK Ville qive Slip For Så Ville Jeq Flyqte .
Men Kunne Jeq Aldriq Finde På .. Men Duh H0ldt 0m Miq HELE Natten .. Tak Skaat , 0q Så Fulqte Duh Miq Ind Til Toqet Daqen Efter , 0q Duh Gik iiK Før Jeq Sad ii Toqet oq Det VAR Kørt .. Skat Jeq Kan Skrive En Daqboq På 10000 Linjer om Diq , Men Vil Slutte Nu Husk a Jeq Elsker Diq
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Zukot

Indlæg af Zukot »

NEEEEEEEEEJJJJJJJJJJ :twisted: :twisted: :twisted:
Silian^

Indlæg af Silian^ »

3dotz skrev:PÅ grund af Arto tråden i et andet rum prøvede jeg for sjov at se efter de liderlige piger.

Det første der skar mig i øjnene var dette indlæg. Her kan man tale om sprogstøj i den store stil. SeZZ

Lul|ah'sz..

Nicklas , Jeq Hader Virkeliq Når Vi Er Uvenner , F0r Duh Ved Hv0r Meqet Jeq Elzsker Diq ..
Men Selvom Jeq Er Forelsket ii En Anden , Så Har Jeq iiK qlemt Diq 0q Smidt Diq Væk , F0r Duh Er Stadiq Mit Et 0q ALT ..
0q Den Daq På Flintholm Duh Ved iiK Hvor Meqet Det Betød For Miq a Duh Faktisk Løb Efter Miq Da Jeq Prøvede oq Løbe Fra Diq
0q Jeq Sad Liqe Ved Siden a Diq .. Jeq Sad oq Græd På Trappen ,. Mens Duh Snakkede Til miq , Jeq Ville iiK Svarer For Jeq Var Jo Ked a Det .. Men Så Saqde Duh Hvisz Duh Stadiq Elsker Miq Så qi Miq Et Kram , 0q SELF ELSKER JEG DIG DIN NAR , Så Jeq Krammede Diq Da ..0q Så Saqde Duh , K0m Vi Taqer Hjem Til Miq Så Du Ka Sove Hosz Miq , Så Taqer Duh Tilbaqe iimorqen .. Så Da Vi Kom Hjem Var Kl. Vel En Halv Tolv - Tolv .. Duh Toq Miq i Hånden op Til Toqet oq Holdt Miq i Hånden Hele Vejen Hjem Til Diq , Er Duh Klar 0ver Hv0r Glad Jeq Blev ?? Duh Har inqen Anelse om Det ..
0q Så Gik Vi ii Senq .. Duh H0ldte 0m Miq HELE Natten Man Skulle Tr0 Duh iiK Ville qive Slip For Så Ville Jeq Flyqte .
Men Kunne Jeq Aldriq Finde På .. Men Duh H0ldt 0m Miq HELE Natten .. Tak Skaat , 0q Så Fulqte Duh Miq Ind Til Toqet Daqen Efter , 0q Duh Gik iiK Før Jeq Sad ii Toqet oq Det VAR Kørt .. Skat Jeq Kan Skrive En Daqboq På 10000 Linjer om Diq , Men Vil Slutte Nu Husk a Jeq Elsker Diq
Der står det altså VIRKELIG skidt til.
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

jeg siger jo heller ikke noget hehe!!
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

3dotz skrev:Jeq SynsZ iiK Det Her Er Fedt mere ..
Kan ikke lade være med at trække lidt på det. Det er godt nok komisk. Mon også at hun aflevere opgaver på skolen i det skriftsprog. Kan man se et billede af trunten?
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Den alt for unge p0ptrunte skrev:Skat Jeq Kan Skrive En Daqboq På 10000 Linjer om Diq , Men Vil Slutte Nu Husk a Jeq Elsker Diq
10000 linier! Mange tak fordi du valgte at stoppe.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Zukot

Indlæg af Zukot »

QrazyLeg skrev:
Den alt for unge p0ptrunte skrev:[/b]Skat Jeq Kan Skrive En Daqboq På 10000 Linjer om Diq , Men Vil Slutte Nu Husk a Jeq Elsker Diq

10000 linier! Mange tak fordi du valgte at stoppe.

"Den alt for unge p0ptrunte"

HAHA QZL :lol: :lol:
mickon

Indlæg af mickon »

hej til artostil ;x
i'm the juggernaut, BITCH!
GamBi
Geografisk sted: Slet mig
Kontakt:

Indlæg af GamBi »

HAHAHA!!!
Slet mig
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

3dotz skrev:PÅ grund af Arto tråden i et andet rum prøvede jeg for sjov at se efter de liderlige piger.

Lul|ah'sz..

En af psyclone's ekskærester??
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Besvar