Tjek den ud. Jeg kan altså ikke se det sjove i den. De skriver en masse shit til div. Kundeservice's, og håber på et svar..
Helt ærlig! Hvad er det sjove i dette ?
Redaktør: Moderators
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Helt ærlig! Hvad er det sjove i dette ?
http://soldier9.dk/lasp/
Tjek den ud. Jeg kan altså ikke se det sjove i den. De skriver en masse shit til div. Kundeservice's, og håber på et svar..
Hvis nu deres breve havde været lidt mere fantasifulde og underholdende, ville det måske have været sjov. Men det er sgu da plat f.eks. at skrive:
Hej Arla Foods,
Jeg står og skal holde et stort ostegilde for ca. 75 personer.
Kan I oplyse mig en pris og leveringstid på 5 kilo nakkeost ????
På forhånd mange tak,
Ser frem til at høre fra jer snarest muligt
John Lasp
Jeg har selv en gang siddet og skulle besvare mails for forskellige kunder. Hvis i så hvad der kom ind af latterlige mails så ville i ikke gider bruge 2 sec på den side.
Generalt sad jeg og grinte af mailsne da nogle af dem da var sjove men jeg grinte i højere grad af folkene bag som bruger deres tid på at skrive sådanne mails
Generalt sad jeg og grinte af mailsne da nogle af dem da var sjove men jeg grinte i højere grad af folkene bag som bruger deres tid på at skrive sådanne mails
-
TheJackal
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: FestJylland
- Kontakt:
Hehe.. der er da nogle sjove imellem... men også et par platte... 
Som Mikkel Hansen skriver, så minder det om de breve som Martin Finnerup fra M! sender rundt til forskellige personer..
Jeg har også en bog derhjemme der hedder "Jeg skriver til jer fordi.."
som er en samling af lignende breve.. den er sgu meget sjov..
Som Mikkel Hansen skriver, så minder det om de breve som Martin Finnerup fra M! sender rundt til forskellige personer..
Jeg har også en bog derhjemme der hedder "Jeg skriver til jer fordi.."
som er en samling af lignende breve.. den er sgu meget sjov..
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
syns stadig alexanderbands er sjovest...
især dem her...
Defekt grus
Blockbuster
Penis Enlargment
Legoklon af Kraglund Mose
især dem her...
Defekt grus
Blockbuster
Penis Enlargment
Legoklon af Kraglund Mose
heh.. det er nu ganske sjovt - men jeg synes lidt at det sjove går af deres breve nå de ikke svarer tilbage.
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.