Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Tar du den med tør røv
eller skal jeg spytte først??
Behøver jeg nævne at jeg syns at valentins dag er noget forbistret opreklameret pis?
-Jeg ville hellere gi min kæreste gaver på alle årets 364 andre dage end bidrage til endnu mere amerikanisering af vores i øjeblikket splittede, men stadig dejlige, danske samfund - Men igen?... jeg er oss bare sær
D3FrozTt skrev:Jeg ville hellere gi min kæreste gaver på alle årets 364 andre dage end bidrage til endnu mere amerikanisering af vores i øjeblikket splittede, men stadig dejlige, danske samfund - Men igen?... jeg er oss bare sær
Jeg kunne ikke være mere enig! Jeg har aldrig haft en kæreste, der gik op i det, og jeg håber da heller aldrig det bliver tilfældet. Synes at det er noget opreklameret fis, og jeg er sikker på at det er baseret på et økonomisk grundlag. Latterligt
Sunshine skrev:Jeg har aldrig haft en kæreste, der gik op i det
Det er da klart. Det er ham der skal af med penge
Anyway... angående Valentinsdag så skulle det faktisk være en af de traditioner, der har bund i en sand historie (så noget om det på TV2 for et par år siden), i modsætning til visse andre dage på året, der ikke har den samme betydning som i dag som før...
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright