Din vildeste bytur?

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Sig-Mund

Din vildeste bytur?

Indlæg af Sig-Mund »

Hvad har været jeres vildeste bytur ever? hvad er dt mest fucked i har lavet i en brændert, eller pinlige for den sags skyld?

For mit vedkommende, fandt den aften sted Nytårsaften 2004-2005.

Skulle lige spise hjemme hos forældrene, og hygge lidt sammen med dem, inden jeg skulle ud og jagte den perfekte brændert, og damerne hele natten.
Jeg lagde ud med at møde nogle homies i hjembyen Gladsaxe, efterfølgende skulle vi ind i Tappehallerne, som lagde rum til noed af en vild nytårsfest.
På deres hjemmeside fortalte de at man kunne købe billetter på billetnet, og det var os muligt at købe billet i døren. Vi havde jo selvfølgelig ikke købt billet da vi regnede med vi bare kunne gøre det i døren. Der var lagt op til en perfekt aften, da det meste af vennekredsen kom derind.
Vi kom derind til, og man kunne åbenbart ikke købe billet i døren, hvad gør man så? jo jeg så da mit snit til, at hoppe igennem hegnet mens dørmændene kiggede væk, og var inde rimelig hurtigt.
Men med min hurtige beslutning, havde jeg glemt mine venner stod derude totalt uvidende om at jeg var kommet ind, det fandt de så hurtigt ud af da jeg stod derinde og vinkede til dem, med et MEGET flabet smil, og glad for at være kommet gratis ind (ekstra penge til sprut).
Det endte med at mine venner os kom ind, dog får lidt ekstra penge.

Da vi alle var kommet ind, skulle vi jo havde noed at drikke, vi købte en flaske vodka, som hurtigt fik ben og gå på. Og efterhånden havde vi fået rimlig meget at drikke. Jeg skulle pisse, og vi sad inde i "VIP baren" som den vidst nok blev kaldt. Ihvertfald var der meget langt hen til toilettet, og det orkede jeg ikke lige. SÅ hvorfor ikke stille sig op og pisse op af væggen, foran 500 mennesker, heldigvis var der ikke mange der så det, undtagen de 2 tøser kom forbi og sagde "add hvor er du klam" mens jeg fik mumlet noget med "jeg skal sku da pis kælling". Men dog havde jeg ikke lagt mærke til at der lå en UV lampe, 1-2 meter fra hvor jeg pissede, og tænkte os først over dagen efter hvor grueligt galt det kunne være gået hvis jeg havde ramt den. Ihvertfald var det en vellykket og griner aften.

Af andre vilde byture kan der selvfølgelig nævnes, ugen i Lloret, og løbetaxaen, fra en gammel perker, som jagtede os 2-3 km. Den kan i få en anden dag.

Men fortæl lidt om jeres vildeste bytur?
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Whizler
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

:|

Indlæg af Whizler »

På vej hjem fra skole igår så spørger en der hedder Fie, hvad det vildeste jeg har lavet på vej hjem fra en bytur .. så siger jeg jo bare 'det kan jeg ik huske'

Kan også nævnes:
Så får man nummeret på en tøs (lige inden de skulle til at gå) så taster jeg det ind .. og så (smart og lettere beruset som jeg nu er) trykker jeg på 'læg-på' knappen så den så fint sletter det indtastede (og ja de er gået :s)

.. Kan da lige komme med en mere også :p
Jeg kommer ind på rock nielsen pinglepanglestiv og skal op og hilse på min kammerat som er DJ, han står jo selvfølge bag sådan en skrank/desk af en art, så jeg vil jo lige hoppe derop på og så give ham et klap på kasketten, det resultere jo i at jeg for over/underbalance i min brandert og vælter bagover ned i stole, glasgår og andre mennesker... Skål!
Tjow :D
PsyClone
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

Hehe, åh gud... Hvad skal jeg vælge... :C

Engang jeg var i byen, æske tæske lam, skulle jeg lige op til baren og bestille en drink. Bartender chicken var okay fræk og så tænkte jeg lige at jeg ville "charme" hende. Det går fint nok (syntes jeg selv) og jeg får min drink. Så går jeg langsomt baglæns mens jeg fyrer alt muligt lort af til hende... Der var bare en 20 cm forhøjning i gulvet jeg ikke lige havde lagt mærke til.

Så vupti ligger jeg på ryggen, SØLET ind i den drink jeg lige har købt.

Jeg var bare totalt = :oops:
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Hvem var det der havde lavet den der med, at køre hele Danmark rundt i tog?
BØH
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

goafreak skrev:Hvem var det der havde lavet den der med, at køre hele Danmark rundt i tog?
Det var efter en CA-POT. Han skulle have været til Helsingør, men faldt i søvn. Kørte så med en tur til Sverige, og så ellers retur til Danmark og Helsingør igen. Hvert i fald noget i den stil.

Jeg har også haft nogle saftige ture. Jeg skal prøve at tænke mig om, og komme med den bedste. Men det må blive senere.

EDIT! Fandt lige den her:
En historien om en _vildt_ druk-brandert
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Nuff said - nco said it all :)
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Jeg opfører mig altid eksemplarisk når jeg er fuld... Så bortset fra at knække mig i takt sammen med daclown og svine kvinder til der kan lide Tue West, så er der ikke meget vildskab over mig...

Oh ja... Mads. Han var sq flink nok. Men af en eller anden grund blev jeg ikke overrasket over at den togturshistorie skulle komme fra ham. Lille spinkel fyr med en næse for god alkohol. Det skal jo have sine begrænsninger :lol:
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

jeg skulle engang have noget at spise da jeg var på vej hjem fra byen (klassisk når man går hjem fra byen). Alle steder havde lukket, så jeg ventede da bare på at bageren åbnede. Da jeg kom derop satte jeg mig pænt over på en bænk og ventede. Dette medførte at jeg faldt i søvn på bænken (som står lige foran bageren) og vågnede først hen på eftermiddagen.

Gad vide hvad kunderne tænke som har købt brød siden klokken 6.00 "Skide stodder" haha
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Kazo
Proud Chart Attack Member
Geografisk sted: Kbh.

Indlæg af Kazo »

Mange gode historier :lol:

Jeg har selv haft en del vilde ture, men en af de værste var en studenterfest, der startede ved 17 tiden en lun sommerdag. Der blev grillet, ædt og drukket meget tæt det første af aftenen, og festen kørte bare derudaf. Ved 24 tiden flyttede vi festen ned i byen hvor tempoet, og mængden af alkohol, blot steg og steg :) Noget af det sidste jeg husker er at jeg står uden for et diskotek med nogle venner og veninder og beslutter at gå ned i den lokale park for at holde morgenfest, med en kasse pils og rundstykker. Her var klokken vel 8-9 stykker om morgenen. Efter vi bliver "antastet" af nogle hundeluftere, der ikke synes det er passende at drikke/spise i parken, mener vi at festen er ved at være ovre. Jeg begynder at gå hjemad, ca. 4 km i den anden ende af byen. Jeg husker at jeg går ud af en længere vej, igennem et boligblokkvarter og så pludselig vågner ca. 500 meter længere fremme inde i nogle træer langs vejen. Min teori er altså, at jeg er gået i søvne de der 500 meter, og så vågnet ved at ramle ind i nogle træer :P

Det var en sjov episode :)

Af andre ting kan nævnes byture, hvor jeg er taget direkte på arbejde som butiksassistent bagefter... hehe.
Billede
Lokefar
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Lokefar »

Hmmm ja min vildeste bytur var nærmere mit eget studentergilde. Husker ikke så meget af det men ved da at jeg vågnede dagen efter med 2 trykkede ribben og en kammerat havde brækket anklen...
Need I say, vi var pænt stive? :)
Dangerman, keep the bongos alive!!!

"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
Brugeravatar
Neque
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af Neque »

Deejay_Wonder skrev:jeg skulle engang have noget at spise da jeg var på vej hjem fra byen (klassisk når man går hjem fra byen). Alle steder havde lukket, så jeg ventede da bare på at bageren åbnede. Da jeg kom derop satte jeg mig pænt over på en bænk og ventede. Dette medførte at jeg faldt i søvn på bænken (som står lige foran bageren) og vågnede først hen på eftermiddagen.

Gad vide hvad kunderne tænke som har købt brød siden klokken 6.00 "Skide stodder" haha
Haha, det så garanteret godt ud :D
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Gennem de sidste ca. 10 år af mit liv, hvor jeg har været kamp beruset stort set hver weekend, har jeg oplevet alt... næsten (tror jeg).

Jeg har slået hver en legemesdel på min krop gul og blå, jeg har brækket mig på alle tænkelige måder og steder, jeg har råbt luder efter stort set alle piger fra alle generationer, jeg har haft kontakt med politiet MANGE gange (aldrig for hverken vold eller stoffer!).

Jeg har svinet kendte mennesker til, og fået fri bar af andre, jeg har danset på podier og kommet med til efterfester i skumle narko lokaler i centrum.

Jeg er vågnet i alle tilstande og alle steder uden at kunne huske hvordan eller hvorfor. Jeg har scoret og glemt alt om det, jeg har numre kodet ind på telefonen med navne, som intet siger mig.

Den vildeste historie - UMULIGT at pinpointe. Men det eneste formål med "den næste weekend" er at der sker noget ENDNU vildere. At musikken rykker ENDNU hårdere, at man laver flere CRAZY ass ting, og at man mærker at man stadig er ung og viril.

Har jeg så prøvet alt.. ALDRIG.. Men vil da opleve så meget jeg kan mens jeg stadig er ung!
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Kazo
Proud Chart Attack Member
Geografisk sted: Kbh.

Indlæg af Kazo »

FrZ skrev:Gennem de sidste ca. 10 år af mit liv, hvor jeg har været kamp beruset stort set hver weekend, har jeg oplevet alt... næsten (tror jeg).

Jeg har slået hver en legemesdel på min krop gul og blå, jeg har brækket mig på alle tænkelige måder og steder, jeg har råbt luder efter stort set alle piger fra alle generationer, jeg har haft kontakt med politiet MANGE gange (aldrig for hverken vold eller stoffer!).

Jeg har svinet kendte mennesker til, og fået fri bar af andre, jeg har danset på podier og kommet med til efterfester i skumle narko lokaler i centrum.

Jeg er vågnet i alle tilstande og alle steder uden at kunne huske hvordan eller hvorfor. Jeg har scoret og glemt alt om det, jeg har numre kodet ind på telefonen med navne, som intet siger mig.

Den vildeste historie - UMULIGT at pinpointe. Men det eneste formål med "den næste weekend" er at der sker noget ENDNU vildere. At musikken rykker ENDNU hårdere, at man laver flere CRAZY ass ting, og at man mærker at man stadig er ung og viril.

Har jeg så prøvet alt.. ALDRIG.. Men vil da opleve så meget jeg kan mens jeg stadig er ung!
Fedt indlæg!
Billede
Da Clown
DJ
Geografisk sted: In Da MiX

Indlæg af Da Clown »

FrZ skrev:Gennem de sidste ca. 10 år af mit liv, hvor jeg har været kamp beruset stort set hver weekend, har jeg oplevet alt... næsten (tror jeg).

Du er og blir champen :thumbright: :thumbleft:
D3FrozTt

Indlæg af D3FrozTt »

Har det ret meget som FRZ

Det er fanme svært at pege én specielt go historie ud imellem de sidste snart 8 år med druk og spas? og selvom jeg virkelig gerne ville smide en go røverhistorie så syns jeg sku ikk jeg kan huske den ene fra den anden
Jeg mere end sikker på at jeg har et fint pensum, men intet prangende, hvis jeg sammenligner mig med den gennemsnitlige dansker...
Så situationer som disse er vel næppe noget at råbe hurra for?
  • Vågner op og indser at hende den lækre slanke blondine danglede med hjem pludslig i løbet af natten har morphet sig om til en stor væmlig kruset brunette :(

Kneppede engang en tøs, ude i det fri bag det lokale discodasko, og midt i akten kommer først en hundelufter som lurer lidt - og bedst som man tror at man kan blive færdig og komme hjem/tilbage til festen ringer hendes kæreste, som jeg ikke liiige kendte noget til, midt i det hele... liiige i situationen er man lidt i chock men kører jo på instinkterne så man kører på imens hun pladrer i telefon :D

Spillet for hårdt smart over for en "lille lort der bare sku lukke røven" hvilket efterfølgende viste sig at det var en fyr der var 2 meter høj og ca. lisså bred, det er efterhånden sket nogen gange og jeg har stadig de første øretæver tilgode, måske er jeg bare for latterlig til at folk gider slå på mig??

Urinering inden for (ikke på det dertil indrettede toilet)

Bodyslammede under en Liquido - Narcotic "SOLO" et sofabord med alt på; alle glas i lejligheden og alt sprut... festen døde lidt derefter

Vågnede engang op med et fadølsanker og jeg ved ikke hvor mange tændstiksæsker???? som mig og en kammerat havde nakket fra en fest... det viste sig vi havde gået et par kilometer med det der ølanker, hvilket forklarede vores ømme hænder

Opkast diverse malplacerede steder; biler, senge, stuer, haver, badekar osv osv.

Kravlede op i en lygtepæl og falder 2,5 - 3 meter ned, hvor jeg river en kammerat med ned, som er ved at kravle op i et skilt hvilket ender i at han bodyslammer mig på fortovet?

Kneppede oss engang en tøs i en swimmingpool på en ferie imens nogen folk stod og gloede... men hvaaaa man møder jo aldrig nogen af dem igen så hvorfor ikk gi dem noget show for pengene :twisted:

Fik os tilsendt en film en gang med mig og en kammerat der sidder nøgne og brænder vores krops-/kønsbehåring af til stor morskab for resten af festen... æv... den havde jeg glemt!

Blevet smidt ud fra det samme værtshus 5 gange 8O

Revet fat i en fyr fordi han spillede smart da nogen af mine soldaterkammerater røg i ballade, da jeg så begynder at skubbe til ham og fortæller ham hva jeg syns om ham - så viser han mig sit politiskilt :oops:

+ alle de almindelige offentlige udskejelser såsom, propellen, mooning og tilråb af forskellige former for autoriteter
Jeg ku blive ved med at komme med små historier MENMENMEN!.... Medaljen har jo oss en bagside det er sku ikk altid lige sjovt at slå øjene op om morgenen... og sjovt nok er de historier man husker bedst er altid dem hvor man har gjort noget rigtigt, rigtigt, rigtigt dumt...
  • som når man vågner op uden penge, telefon og dankort

har tabt et par tusinde i blackjack/mousel/halv tolv/poker

har 10 stk. knoer indsmurt i blod og et sommerhus på samvittigheden

har ømme fødder fordi man har gået hjem fra stationen hvor man fik inddraget sit kørekort fordi man valgte bilen istedet for taxaen

går rundt 2-3 dage og har de vildeste shakes fordi man liiiiiiige sku prøve det der dansestøv der var så moderne

har ringet og råsvinet en kammerat på hans telefonsvarer men i brænderten har man tastet forkert så det endte hos en perker i nordsjælland som midlesttalt ikke var tilfreds

og så er der klassikkeren hvor man pisser en ordenlig gang glasskår men det er næppe noget man opdager dagen derpå?
...well nu hvor jeg sidder her og skriver kan jeg sku ikke lade vær med at tænke... fuck!... holy fuck hvor har du lavet meget pis og sluppet godt fra det min dreng, måske sku du slappe af på dine gamle dage...?

Naaaaarrrrj :D

Man lærer af sine fejl, og selvom jeg efterhånden burde skrive en Relativitetsteori version 2 med alle de fuck-ups jeg har på samvittigheden så er det alligevel lidt befriene at jeg har fået den der mæthedsfølelse så man ikke behøver at være dobbelt så dum næste weekend som man var sidst. Eller det bilder jeg mig ihvertigfald ind - ingen kender dagen - før natten er omme og bajerne er tomme ;)
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

D3FrozTt skrev:Revet fat i en fyr fordi han spillede smart da nogen af mine soldaterkammerater røg i ballade, da jeg så begynder at skubbe til ham og fortæller ham hva jeg syns om ham - så viser han mig sit politiskilt
:lol: :lol: :lol:

D3FrozTt skrev:har ømme fødder fordi man har gået hjem fra stationen hvor man fik inddraget sit kørekort fordi man valgte bilen istedet for taxaen
Sagt på 'godt jysk': Skvadderhoved, fjols og et par bande ord...

Ellers et ret godt indlæg der...
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Zukot
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Zukot »

Jaa er jo stadig forholdsvis ung, (17 år) så kan slet ikke konkurrer med FrZ, D3FrozTt og de andre ENDNU Men har da et par gode historier

Mig og en kammerat valgt og give den ultimativ gas Torsdag, Fredag Lørdag.. Så vi rykkede ud til stranden slog et telt op og begyndte så ellers pilsnerne kl 10 torsdag formmidag, og det var i et forholdsvis vildt tempo, det endte selvfølgelig også med at vi ikke klarede os igennem natten med bevidsteheden i fuld behold, ingen af os kan huske hvor vi havde været fra klokken 23 af og indtil jeg vågnede igen kl 8 Fredag morgen..

Vi er senere blevet fortalt at en forholdsvis lækker blondine havde lagt sig ind til os men det eneste jeg havde sagt var "Hold kæft jeg har ondt i mit æg"

Jeg vil gætter på at vi havde drukket om natten fordi da jeg rejste mig og gik på camping pladsens lokum valgte jeg og besvime, ved ikke hvor længe jeg var væk.. Men så var det lige ind på lokummet og få maven tømt og så ellers igang med pilsnerne igen..

Fredag forsatte i samme tempo dog holdte vi natten igennem og da vi smuttede fra camping pladsen kl 12 uden havde vi 1 time til vi begge skulle møde på Arbejde..

Arbejdet skulle vise sig og blive et sandt helved, jeg gik og så syner af øl konstant og hørte technoen kører på fuld hammer inde i mit hoved..

Da jeg havde arbejdet i 6 timer kom jeg hjem og ville til og bare sove, men det var ikke muligt så da jeg skulle til fødselsdag hos en gammel klassekammerat, der røg jeg selvfølgelig i øllene igen og var først hjemme og sove kl 6 næste morgen..

Det var en lidt længere historie men en bytur ud over det sædvanlige :)

Så er der andre små episoder:

Som da jeg mødte op i ekstra kort nederdel til en fastelavns fest, fordi jeg skulle klædes ud som fe, den kunne ikke dække mine boxeshorts

Og så dengang en stor pumper sagde jeg havde taget hans plads i baren og uden at se på ham siger jeg "Det' fint Sonja"

Det er kun dem jeg kan huske Men bare vent der kommer flere inden læng 8)
D3FrozTt

Indlæg af D3FrozTt »

QrazyLeg skrev:Sagt på 'godt jysk': Skvadderhoved, fjols og et par bande ord...
True... der er ikk så meget at sige til det - dumt!

Ikke for at dreje fokus fra det ellers sjove topic men jeg kan da lige smide historien, som overhovedet ikke ska forstås som en søforklaring/the-tv-made-me-do-it-flæberi men bare en lille anekdote om en dum, dum aften og fuck hvor var det dumt...
Det værste var at jeg faktisk vár kommet hjem (i taxa) og liiiiiiige i det jeg lagde mig i sengen ringede en kammerat der ikke nåede med (vi troede han var skredet hjem med en tøs) og så var jeg lidt for flink og meget for dum.... men set i bakspejlet har det været en meget lærerig oplevelse og udover de godt 10.000,- jeg sku slippe for hele misseren så var det fanme 4 lange uger på "Alkohol og trafik kursus" med det lokale crew fra ALDI

Det værste var at promillen kun var 0,04 fra en bøde, lidt irriterrende i situationen, men fair nok for det var sku nok meget godt jeg blev bustet. For hvis jeg var sluppet af sted med lortet så var det jo nok blevet en grim vane, nu tør jeg kræftedeme ikk røre en bil bare jeg har lugtet til en kapsel - så systemet virker jo 8O

men nok om det!... tilbage til de sjove historier...
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

Når jeg tænker tilbage på min "druk-karriere" dukker der utallige sjove historier op.. Jeg kan nævne et par stykker her:

-Turen til Løkken sammen med bl.a. UnitedPublic hvor vi på 5 dage fik indtaget 17 kasser pils og 22 flasker sprut..
Vi var mere eller mindre stive i døgndrift, men kan da huske et par ting som da vi fx fyldte 85% ren alkohol på Christian og Marie fra "Baren" så de stod og gylpede, eller da vi badede en kammerat i springvandet i Løkken by, eller da vi invaderede Fårup Sommerland i en brandert og præsterede at ødelægge 2 vandscootere, en rutchebane og lidt til.. :)
Og så var der også lige den nat/morgen hvor vi kom tilbage til campingpladsen i en ti-hestes brandert, og en meget sur vagt kom løbende med sin hund for at få os til at holde kæft.. Jeg fik vidst spurgt ham om han "skulle have den fede i krænsen?!" hvilket ikke ligefrem gjorde ham i bedre humør.
Da vi dragede hjem fra Løkken havde vi desuden bilen fyldt med ølskilte, vejskilte, menuskilte fra div. restauranter/grillbarer samt ikke mindst Løkkens byskilt! :D

- En druktur hos en kammerat der for mit vedkommende endte med en tur på skadestuen med et smadret knæ og deraf følgende 10 sting!

- En gang vi sad og drak hos en kammerat. Vi havde siddet der siden kl. ca 15 om eftermiddagen og udelukkende drukket øl.. da så UnitedPublic dukkede op om aftenen efter arbejde med en flaske vodka gik jeg i brædderne..
Jeg vandrede fra festen og blev senere fundet sovende på bænken foran det lokale turistkontor.
Dagen efter kunne jeg hverken finde min jakke eller min pung.
Jeg fik ringet rundt til både Taxa, politi, turistkontoret osv før jeg en uge senere fandt jakken (med min pung i inderlommen) bag døren i vort bryggers.. :) :)

Det var dem jeg lige umiddelbart kan huske.. skal nok lige skrive hvis jeg kommer på flere.. :)
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Mon ikke Klausens vildeste historie lyder noget i den stil.

Vi mødtes og drak nogle øl. Og så faldt jeg i søvn på diskoteket. Det var en fed fest.

Har endnu ikke set ham til CA-POT, hvor han var vågen i mere end en halv time af gangen. Er der nogen, der har set Klausen for nyligt.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Besvar