Se nordisk TV gratis over nettet.

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
LunaPark
Kontakt:

Se nordisk TV gratis over nettet.

Indlæg af LunaPark »

Se bla. Discovery, NRK1, TV2-Norge og TV3 Norge over internettet gratis.
Og en masse lorte kinesiske eller japanske kanaler. :)

Link til softwaren, som kræver registrering ved stopstop. Softwaren er fuld lovlig.
/Lunapark

Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
LunaPark
Kontakt:

Indlæg af LunaPark »

Oooops glemte jo da lige vi har en udemærket YSI service :D

Sejere LINK til programmet ;)
/Lunapark

PsyClone
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

Hvor sejt.
Ville dog være en hel del federe hvis der var nogle programmer man faktisk gad og se på... :)

EDIT. Fandt lige en kanal hvor der kører Predator på.. :D
Med kinesiske subs. Haha, hvor grineren.
Brugeravatar
Zster

Indlæg af Zster »

Hmm :( Kan ikke komme igang med det.
Den skriver at jeg ikke kan komme i kontakt med serveren. At det måske er en gammel version af programmet og om jeg vil opdatere. Hvis jeg prøver at opdatere melder den bare at jeg har den nyeste version :(

Help :(:(
Billede
Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
Ace
[Ltd edition]
Geografisk sted: Life is like a dick, when tings get hard, FUCK it!

Internet tv

Indlæg af Ace »

Lad os håbe at der kommer mere internet tv [snart].
Da det dels vil kunne forbedre samlingen af mit digitale hjem. Og jeg kan spare i licensen til DR og bruge mine penge på at købe zulu istedet.

DR forventer dog også at de kommer til at midste kunder, og det kan de vel ha ret i. http://www.computerworld.dk/art/32669?a=block&i=35

Hvad er så alternativet, ja her er der et dansk firma jeg har kig på. http://www.streamtv.dk/
De har dog ikke en særlig stor program pakke endnu, men det kommer nok snart kan man håbe.

Jeg har dog kigget lidt efter nogle udenlandske alternativer til det www.streamtv.dk. Men har ikke lige stødt på nogle gode.
Jeg vil gerne betale for at få en masse kanaler, og er ikke genert for at det er $ jeg skal afmed.

Har i nogen forslag til nogle der tilbyder en større program pakke, hvor man evt. kan vælge selv ?
LunaPark
Kontakt:

Indlæg af LunaPark »

Ja alt for dyrt.. Nææ fremtiden bliver sikkert noget mere med den form for streaming hvor alle så deler deres tv-signaler.

Altså en form for piratTV hvor vikan modtage en masse kanaler fra heleverden ...
/Lunapark

Kourinsu

Indlæg af Kourinsu »

Tusind tak, Luna :) Bor på et kollegie uden nogen form for tv ud over det, man kan modtage på en stueantenne.
Kourinsu

Re: Internet tv

Indlæg af Kourinsu »

Ace skrev: DR forventer dog også at de kommer til at midste kunder, og det kan de vel ha ret i. http://www.computerworld.dk/art/32669?a=block&i=35
Nogen der ved, hvor man kan købe de omtalte USB-antenner, omtalt i artiklen?
Besvar