Cos / Sin tabel
Redaktør: Moderators
Cos / Sin tabel
Jeg savner en tabel hvor man kan aflæse fra cos til sin, det er noget jeg bruger meget i min uddannelse som elektriker, syntes ikke rigtig mit google kan finde noget som kan bruge.. en som kender en ?
Re: Cos / Sin tabel
Din lommeregner?dam skrev:Jeg savner en tabel hvor man kan aflæse fra cos til sin, det er noget jeg bruger meget i min uddannelse som elektriker, syntes ikke rigtig mit google kan finde noget som kan bruge.. en som kender en ?
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
-
CrazyBrain
- Geografisk sted: Midtjylland
- Kontakt:
Her er en tabel taget fra Schaums Mathematical Handbook of Formulas and Tables.. Hvis du skulle løbe ind i andre tabeler du har brug for, kan den bog anbefales på det kraftigste.. Er ikk helt sikker på, om det var det du skulle bruge, men har i hvertfald selv haft meget glæde af denne..
Skriv evt, hvis det ikke var den du skulle bruge, så skal jeg gerne kigge igen, om der er en mere passende tabel i bogen..

Skriv evt, hvis det ikke var den du skulle bruge, så skal jeg gerne kigge igen, om der er en mere passende tabel i bogen..

-
Deejay_Wonder
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
er det en tabel over når du differentierer eller integrerer sin? For så har jeg en masse gode formelsamlinger - også almindelige formelsamlinger samt matematisk leksikon 
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Zukot skrev:Det er jo ikke sikkert at en grafisk lommeregner er.. Tror da også bare jeg ville nøjes med en lille en der kunne det nødvendige
Hvis det er en nødvendighed at kunne sin/cos, så er det vel også en nødvendighed at den indeholder den funktion?
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Køb en TI-89 (hvis I må bruge den til eksamen) ellers kan en TI-83+ anbefales, begge KANON gode programmérbare lommeregnere. Spørg blot sensei, hvor mange timer man kan få til at gå med det.
Det er faktisk et rigtigt godt stykke legetøj, og skal du ud og læse videre, skal du bruge den igen og igen.
Det er faktisk et rigtigt godt stykke legetøj, og skal du ud og læse videre, skal du bruge den igen og igen.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Hvem sagde poker/tetris/bomberman?FrZ skrev:Køb en TI-89 (hvis I må bruge den til eksamen) ellers kan en TI-83+ anbefales, begge KANON gode programmérbare lommeregnere. Spørg blot sensei, hvor mange timer man kan få til at gå med det.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Man har ikke brug for en særlig avanceret lommeregner som elektriker. En TI 36 lidt papir, linial og vinkel måler er mene end nok. Så kan man finde alle de strømme man skal. Og man kan tegne faseforskydning osv.
Har selv lige taget uddandelsen for et halv år siden.
Tage jo kun ca 5 sec at lave sin om til cos på lommeregneren, så hurtig kan man ikke så det op, på et stykke papir.
Har selv lige taget uddandelsen for et halv år siden.
Tage jo kun ca 5 sec at lave sin om til cos på lommeregneren, så hurtig kan man ikke så det op, på et stykke papir.
Bandit^