wikipedia.org owens :D

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
TD-MILI
Kontakt:

wikipedia.org owens :D

Indlæg af TD-MILI »

Det er jo kun den personlige formue der skiller Peter Asschenfeldt fra Rudi Frederiksen.

Marge: You do remember your promise to the children, don't you?
Homer: I sure do! When you're 18, you're out the door!
Billede
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Jeg gad ikke lige sidde og læse det igennem... Det er jo bare 10 siders gennemgang af hvad vi får slynget i hovedet hver dag... Ville det ikke være smart evt. at lave en beskrivelse af hvad du finder godt/sjovt siden du linker der til?
Istedet for bare at smide et link... :s
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Brugeravatar
Sive
Geografisk sted: Tjaaehhh..
Kontakt:

Indlæg af Sive »

Kan heller ikke rigtig se det sjove ..
Men de viser billederne :P
<center>Billede
Brugeravatar
TD-MILI
Kontakt:

Indlæg af TD-MILI »

jeg syntes det er for humor at alt det her tomult nu er kommer på wikipedia, som ellers kun plejer at have seriøse ting på deres site...
dwr skrev:Jeg gad ikke lige sidde og læse det igennem... Det er jo bare 10 siders gennemgang af hvad vi får slynget i hovedet hver dag... Ville det ikke være smart evt. at lave en beskrivelse af hvad du finder godt/sjovt siden du linker der til?
Istedet for bare at smide et link... :s
Det er jo kun den personlige formue der skiller Peter Asschenfeldt fra Rudi Frederiksen.

Marge: You do remember your promise to the children, don't you?
Homer: I sure do! When you're 18, you're out the door!
Billede
nesia

Indlæg af nesia »

TD-MILI skrev:jeg syntes det er for humor at alt det her tomult nu er kommer på wikipedia, som ellers kun plejer at have seriøse ting på deres site...
Jeg synes da absolut det her er mere seriøst end meget af det indhold du finder på wikipedia, så jeg kan ikke rigtig se noget sjovt i det!
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

nesia skrev:
TD-MILI skrev:...
Jeg synes da absolut det her er mere seriøst end meget af det indhold du finder på wikipedia, så jeg kan ikke rigtig se noget sjovt i det!
Samme her...
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Besvar