Det her skal i se!

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Fuhlen
Geografisk sted: Min sofa
Kontakt:

Indlæg af Fuhlen »

Damn, han bliver da en fantastisk far. "Søn hop så fra den 3 meter vippe, stop med at græde din lille €%¤{?, jeg bliver stående her end til du gør det, om jeg så skal vente til du bliver 3 år"
Brugeravatar
aroxdk
Geografisk sted: Over the rainbow, somewhere

Indlæg af aroxdk »

Bare et eksempel hvordan båndbredde spildes og hvor hjælpeløst vores samfund er når det gælder virkeligt syge mennesker. -Uanset om det er lavet for sjov eller ej, så er det skidt skidt skidt..
PsyClone
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

aroxdk skrev:Bare et eksempel hvordan båndbredde spildes og hvor hjælpeløst vores samfund er når det gælder virkeligt syge mennesker. -Uanset om det er lavet for sjov eller ej, så er det skidt skidt skidt..
Haha.
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Jeg foreslår en total boykot af PsyClone og alt hvad han står for. Han må forstå, at han med dette link har krænket dyrenes ære og gjort grin med en så overlegen race som katteracen.

En race som har bragt så underholdende figurer gennem tiden som Garfield og Tom (fra Tom & Jerry). Ikke før PsyClone undskylder for hans katfemiske virke vil jeg tage hans indlæg alvorligt igen.

Du har skændet katten, og du må nu stå til ansvar for dine handlinger. Vi forlanger en undskyldning fra Dronningen af Danmark og bare for god ordens skyld den spanske Kong Carlos, og så måske også lige en undskyldning fra Jesus. Så kan det vist ikke blive meget bedre.

Vær du glad for, at det ikke var en hund du havde gjort grin med.

På vegne af Danmarks overherrerace nummer 1 - Kattene
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
PsyClone
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

3dotz skrev:Jeg foreslår en total boykot af PsyClone og alt hvad han står for. Han må forstå, at han med dette link har krænket dyrenes ære og gjort grin med en så overlegen race som katteracen.

En race som har bragt så underholdende figurer gennem tiden som Garfield og Tom (fra Tom & Jerry). Ikke før PsyClone undskylder for hans katfemiske virke vil jeg tage hans indlæg alvorligt igen.

Du har skændet katten, og du må nu stå til ansvar for dine handlinger. Vi forlanger en undskyldning fra Dronningen af Danmark og bare for god ordens skyld den spanske Kong Carlos, og så måske også lige en undskyldning fra Jesus. Så kan det vist ikke blive meget bedre.

Vær du glad for, at det ikke var en hund du havde gjort grin med.

På vegne af Danmarks overherrerace nummer 1 - Kattene
...
Du lyder som min eks-kæreste da hun droppede mig... :oops:
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

haha
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Damn den mand er sku da TOTALT gal mand!! Kunne godt tænke mig at se ham en dag hvor en af kattene flyver lige i knoppen på ham det ville være spas!!
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
moj

Indlæg af moj »

Hold kæft, mand. Den er sørme sjov. "I am going to rape you!" :lol:
PsyClone
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

moj skrev:Hold kæft, mand. Den er sørme sjov. "I am going to rape you!" :lol:
Haha ja! Lige præcis! :D
pono
devarjokendte.dk

Indlæg af pono »

Nu når vi snakker om dårlig opførsel --> http://www.break.com/movies/schoolbusfight.html

hahaha
PsyClone
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

pono skrev:Nu når vi snakker om dårlig opførsel --> http://www.break.com/movies/schoolbusfight.html

hahaha
Det er så smadret... Men fuck hvor er det fedt den lille lort klapper chaufføren én! :D
Brugeravatar
putteand
Geografisk sted: Lost In Space
Kontakt:

Indlæg af putteand »

3dotz skrev:....bare for god ordens skyld den spanske Kong Carlos
...
Mener du ikke høvding? ;p
Indsæt selv smart kommentar/billede her.
Besvar